PDA

View Full Version : Lindsay to play for New York Buzz in the WTT thingy..


Kelly
Apr 4th, 2002, 05:29 PM
i read it on bbc1 ceefax on the news bit....july 8th-till july the something..i cant remember....well it said that agassi had agreed to play for sacremento...and other big names blah blah....lets just cut the crap...

SHE'S COMING BACK!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Elske
Apr 4th, 2002, 05:52 PM
from bbc1 ceefax:

"Andre agassi will play for Sacramento Capitals in the World Team Tennis tournament, which will take place in Delaware valley from July 8-28
Other top players taking part include Lindsay Davenport, playing for the New York Buss, and Max Mirnyi, who was drafted by Kansas City Explorer"

jacs
Apr 4th, 2002, 06:31 PM
can every TOP say ...

YAHOOOOOO!

Lindsayfan
Apr 4th, 2002, 08:14 PM
so it means that she will be healthy in July!!!!!WOW!!!!
:bounce: :bounce: :bounce:

kazbeee
Apr 4th, 2002, 08:53 PM
YAHOOOOOO! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Lindsayfan
Apr 4th, 2002, 09:21 PM
great avatar Kazbeee! :cool:

QUEENLINDSAY
Apr 4th, 2002, 10:52 PM
OH YES!!!!!!
At least now, I know she comming back!!!!!!!!

Jan
Apr 5th, 2002, 12:29 PM
YAHOO !! YAHOO! YAHOO!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Jan

Jan
Apr 5th, 2002, 12:32 PM
I forgot to say that Lindsay played this last year and did very well. They won I am sure!!

Does this mean she will be playing Wimbledon which is just before this event!!

Jan
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:wavey: :wavey: :wavey: :wavey:

Julie
Apr 5th, 2002, 03:43 PM
:bounce: :bounce:

Yay - this is grand.

Jan this is what im wondering - will she play before - or will she play those first and come back after??????

Irrespective -it means shes coming back - woohooo - im soooooo happy :):):):)

marshmellow
Apr 6th, 2002, 05:25 AM
yesssssSSSSSSS!!!!!

pardon my s's...but...

let's go lindsay!!! :bounce: :bounce: :bounce:

Maajken
Apr 6th, 2002, 05:20 PM
YOOHOOO

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Elske
Apr 6th, 2002, 09:38 PM
YAHOO

:D :bounce: :D :bounce: :D :bounce: :D :bounce: :D

Viva
Apr 7th, 2002, 02:33 PM
Aaaaaaaarrrrgh!

This is soooo great!!!!!

We'll soon be seeing Lindsay playing wonderfully again and winning one of these and dazzling us with her cheesy grin!
http://www.lindsayonline.org/pic65.jpg

Until then here are some more piccies of her lovely smile, funny facial expressions and tennis outfits (I like the red outfit)!

http://www.lindsayonline.org/usopen/uso-006.jpg
http://www.lindsayonline.org/017-zurich.jpg
http://www.lindsayonline.org/wimb-007.jpg
http://www.lindsayonline.org/wimb-004.jpg
http://www.lindsayonline.org/stanford-002.jpg

And yes, even this lovely stance:
http://www.lindsayonline.org/usopen/uso-020.jpg

~*Alma*~
Apr 7th, 2002, 02:49 PM
So she's doing okay????

COOL!!

I really miss her on the tour!!:sad:

Lindsayfan
Apr 7th, 2002, 03:02 PM
JAN-Lindsay played WTT in 2001 for St Louis Aces Team and they didnt win.she won the title in 1998 with an other team,i dunno what.


GO LINDSAY!!!!!!! :) :) :)

joaco
Apr 8th, 2002, 03:34 AM
OMG!!!! This is such great news!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please let us know more of it

Maajken
Apr 8th, 2002, 09:06 AM
Great pics :D

I miss her so much...

Jan
Apr 8th, 2002, 01:38 PM
Thanks for updating me Val. I knew she played last year and I honestly thought they had won! Were they runners up then?

Anyway its YAHOO :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Jan

Lindsayfan
Apr 8th, 2002, 09:37 PM
no Jan they werent runners up neither! ;)

btw do you like your new avatar? lol :cool:

c2
Apr 9th, 2002, 01:35 AM
That is such good news!!! I needed some good news today ...:sad:

jacs
Apr 9th, 2002, 12:04 PM
:bounce:

Jan
Apr 9th, 2002, 01:17 PM
Excellent, Val! LOL (Re Avatar)

You are a star
:cool: :wavey: :angel: :hearts:
Jan

Lindsayfan
Apr 9th, 2002, 05:07 PM
Jan, it was a pleasure!! ;)

Jan
Apr 11th, 2002, 02:33 PM
Val the pic of Lindsay is great isn't it.

Oh come back soon dear Lindsay

Jan
:cool: :cool: :wavey: :wavey:

Viva
Apr 13th, 2002, 04:10 AM
Well hasn't she got the shits! hee hee! :)
http://www.geocities.com/kaz2002/ausopenbig9.jpg

RayRob
Apr 15th, 2002, 10:02 AM
Well, that's great news for me to be coming back to - it's just what I want to hear :)

GO LINDSAY!!!!!!

-Rachel :)

Jan
Apr 15th, 2002, 12:55 PM
Glad you are back too Rayrob, we miss you.

jan
:wavey: :wavey:
:bounce: :bounce: