PDA

View Full Version : And the person leaving American Idol tonight is... (SPOILER)


JennyS
Apr 28th, 2005, 02:40 AM
DO NOT READ IF YOU DON'T WANT TO BE SPOILED. Scroll down....






























Constantine! What a shocker! He wasn't that great last night but I'm still shocked that he is leaving. It should have been Scott.

PaulieM
Apr 28th, 2005, 02:41 AM
it should always be scott!

martirogi
Apr 28th, 2005, 02:50 AM
too bad u cant vote against someone, everyone hates scott. who the hell votes for him to stay? i guess fat people are uniting :scared:

Pureracket
Apr 28th, 2005, 02:53 AM
too bad u cant vote against someone, everyone hates scott. who the hell votes for him to stay? i guess fat people are uniting :scared:*Purerackt puts down his doughnut and gives martirogi the finger*

Joseosu19
Apr 28th, 2005, 02:56 AM
Did anyone see Paula bawling?

I personally hope that Carrie and Vonzelle make the finals.

bigshow21
Apr 28th, 2005, 03:03 AM
What BS! Constantine has been consistant and deserves to stay. This is outrageous. I don't understand how Scott is getting so many votes. What the f***!! Oh that makes me mad. I just hope Carrie, Bo, or Vonzell win the whole thing!!!

AjdeNate!
Apr 28th, 2005, 03:06 AM
Now I hope Scott wins so he can single handedly end this American Idol crap.

*yes I'm bitter that Consie got booted*

bw2082
Apr 28th, 2005, 03:16 AM
Now I hope Scott wins so he can single handedly end this American Idol crap.

*yes I'm bitter that Consie got booted*

with this, paula sleeping with contestants, and the ABC investigation next week it may well be the end :o

Cariaoke
Apr 28th, 2005, 03:27 AM
I guess he should have stuck with his band. :tape:

Scott should have gone. I don't understand why he's still on and people were giving Fantasia a hard time for being a single mom (although we didn't hear shit about Nikki McKibbin season 1 who worked as a waitress in A STRIP CLUB and was a single mom). He knocked the shit out of his baby's mom but I guess that's ok... just don't be a single mom, since that's apparently the worst thing you could be. :o :rolleyes:

*cough*

Scott should definitely go next week.

kabuki
Apr 28th, 2005, 05:16 AM
Scott is horrible. :scared:

victory1
Apr 28th, 2005, 05:30 AM
Scott is horrible. :scared:

OK, I confess, me and several friends vote for Scott RELIGIOUSLY!!!:o We can't stand him (Scott that is)!:mad: After Jessica was voted off, we decided we where tired of the AI judges and producers pushing their favorites. So there is a site dedicated to helping out Scott. The JOKE is on American Idol. So if you wan't to know who is voting for Scott, check this site out. I hope he WINS!!!:lol: :lol: :lol: http://www.griffinity.com/dave/

Please join us in VOTING for Scott!!!:bounce: :bounce: I can tell you it's not easy voting for him since I can't stand him, but the look on the judges faces when he's safe is priceless!! I wonder will the producers cheat, to make sure Scott don't win the whole shabang!!:tape: :tape:

SelesFan70
Apr 28th, 2005, 05:47 AM
I thought Scott sounded better than he has since...whenever. Constantine totally sucked last night...as he usually does. 3 weeks in a row for Vonzelle being in the bottom 3 :tape: But she is SOOOOO pretty! :hearts: She surely picks difficult songs...no one should ever do Celine, Whitney, Mariah, or Christina if you ask me...it rarely comes off as good.

:banana: Constantine is gone! :banana:

skanky~skanketta
Apr 28th, 2005, 08:48 AM
not vonzell. phew!

KEEP VOTING FOR VONZELL Y'ALL!

AjdeNate!
Apr 28th, 2005, 12:25 PM
Vote Scott!! Scott - AI Winner!! :bounce: GO SCOTT!

VSFan1 aka Joshua L.
Apr 28th, 2005, 01:56 PM
ABC is doing an investigation of AI? :eek:

:sad: to see Constantine grow -- I had begun to like him.

Hot 92 Jamz
Apr 28th, 2005, 02:19 PM
Sorry to see Constantine go. A big surprise, whithout question, but “AI” is notorious for this type of thing and frankly I’m getting suspicious. :tape:

I guess he should have stuck with his band. :tape:

Scott should have gone. I don't understand why he's still on and people were giving Fantasia a hard time for being a single mom (although we didn't hear shit about Nikki McKibbin season 1 who worked as a waitress in A STRIP CLUB and was a single mom). He knocked the shit out of his baby's mom but I guess that's ok... just don't be a single mom, since that's apparently the worst thing you could be. :o :rolleyes:

*cough*

Scott should definitely go next week.

THANK YOU FOR POINTING THAT OUT!!! :worship: Hyprocrites need to be called out for bashing Fantasia like they did.

griffin
Apr 28th, 2005, 02:31 PM
with this, paula sleeping with contestants, and the ABC investigation next week it may well be the end :o


I actually wondered if the allegations about Paula bonking boy contestants, coupled with her drooling over Constantine, hurt him in the voting.

I'm also wondering what the hell "America" is smoking :confused:

Fantastic
Apr 28th, 2005, 04:56 PM
Scott is the weakest singer, isn't particularly good-looking and seems devoid of any personality. Who the hell is voting for him? I can't imagine any ordinary person voting for him. Even the white trash of society wouldn't be voting for him because he just makes them look so bad. What woman in her right mind would go anywhere near him enough to spawn with him? Maybe she was scared into it by those serial killer eyes of his. I'd want to keep my fucking child away from him too.

Go Vonzelle and Bo! Whoever wins out of those two is fine with me.

I'm not a fan of either Blowhole or Country Chick.

UDiTY
Apr 28th, 2005, 05:29 PM
I thought Scott sounded better than he has since...whenever. Constantine totally sucked last night...as he usually does. 3 weeks in a row for Vonzelle being in the bottom 3 :tape: But she is SOOOOO pretty! :hearts: She surely picks difficult songs...no one should ever do Celine, Whitney, Mariah, or Christina if you ask me...it rarely comes off as good.


Vonzell has only been in the bottom 3 one other time, and that was like the third week. You obviously watch the show:rolleyes:

I think that voting for Scott thing is funny but it would definitely kill the show, and I like it to much. Or it might get the producers to change the voting system and stop trying to manipulate the hell outta the viewers.

I wasn't a big fan of Connie, but I liked his personality and attitude toward the competition. And he was the best looking guy in the competition...but that isn't saying much.

Carrie-Vonzell final!!!:bounce:

Rocketta
Apr 28th, 2005, 08:52 PM
I guess he should have stuck with his band. :tape:

Scott should have gone. I don't understand why he's still on and people were giving Fantasia a hard time for being a single mom (although we didn't hear shit about Nikki McKibbin season 1 who worked as a waitress in A STRIP CLUB and was a single mom). He knocked the shit out of his baby's mom but I guess that's ok... just don't be a single mom, since that's apparently the worst thing you could be. :o :rolleyes:

*cough*

Scott should definitely go next week.

and now you can add.....Bo "Coke head" Bice I bet to double standard. Let's see if they say he's not "American Idol" material since he was busted with drugs. :hehehe:

DemWilliamsGulls
Apr 28th, 2005, 10:28 PM
Scott is the John Stevens of this season. I really didnt care too much of Constantine leaving, but I certianly thought that he shouldn't have been eliminated this week. Scott should have actually been gone last week when Anwar was sent home. I honestly think that Scott has escaped too much..and he will be gone next week. If he win American Idol the show will have lost all of its credibility...and I wont watch it anymore. I think Bo Bice is going to take it now...Vonzell is the best one to me..but a 3rd black person WONT win it in a row...you can bet on that.

¤CharlDa¤
Apr 28th, 2005, 11:16 PM
Constantine leaving was a shock, but anything can happen. What was strage was that scott wasn't in the bottom 3, and than Vonzell and Tony, who for me were the best tuesday night, were both in the bottom 3. I was sure than Anthony was actually leaving on his best performance!

Dana Marcy
Apr 28th, 2005, 11:57 PM
and now you can add.....Bo "Coke head" Bice I bet to double standard. Let's see if they say he's not "American Idol" material since he was busted with drugs. :hehehe:

:lol: Now yawl know if it was Nikko or Vonzell or Anwar... :rolleyes:

Hulet
Apr 29th, 2005, 12:31 AM
Good decision because Constantine can't sing. Now, if someone could vote off to eliminate the whole AI show with all its boring host, boring judges and boring "singers", ...

Dancehall_Queen_
Apr 29th, 2005, 12:36 AM
Federov - Savol final :bounce: :haha:

Dancehall_Queen_
Apr 29th, 2005, 12:38 AM
btw; hu is Paula screwing??

Dawn Marie
Apr 29th, 2005, 01:33 AM
Frenchie gets ragged on for showin' some titty and Bo and Scott get off "SCOTT" free?

The best singer they had was Frenchie and they dogged her out. Okay this is my last season of watching AI. It is bad and suspicious as hell.

PaulieM
Apr 29th, 2005, 01:39 AM
Federov - Savol final :bounce: :haha:
it's gonna happen, that would actually be too funny :tape:

Rocketta
Apr 29th, 2005, 01:54 AM
Frenchie gets ragged on for showin' some titty and Bo and Scott get off "SCOTT" free?

The best singer they had was Frenchie and they dogged her out. Okay this is my last season of watching AI. It is bad and suspicious as hell.

Oh yeah I forgot about that whole Frenchy thing she should sue them again if she hasn't already...she told them about that titty site and they canned her.....and these two do worse actually break the law and get to stay....hmmmm. :(

Dawn Marie
Apr 29th, 2005, 02:05 AM
Rocketta it is not right. If I were Frenchie I would sue the hell out of AI. Frenchie had it all. Especially that voice.:) A pure natural born talent.

Hot 92 Jamz
Apr 29th, 2005, 02:32 PM
Oh yeah I forgot about that whole Frenchy thing she should sue them again if she hasn't already...she told them about that titty site and they canned her.....and these two do worse actually break the law and get to stay....hmmmm. :(

:worship:

Although someone will no doubt come in and give some excuse on why Bo and Scott remained and Frenchie didn’t. :rolleyes: She hurt no one. She was just trying to pay the bills while enrolled in college.

skanky~skanketta
Apr 29th, 2005, 04:06 PM
i love vonzell's butt!

Rocketta
Apr 29th, 2005, 04:15 PM
:worship:

Although someone will no doubt come in and give some excuse on why Bo and Scott remained and Frenchie didn’t. :rolleyes: She hurt no one. She was just trying to pay the bills while enrolled in college.

yeah AI is full of shit. :(

Rocketta
Apr 29th, 2005, 04:16 PM
i love vonzell's butt!

yes Vonzell has a cute shape must be all that Martial Arts. :)

griffin
Apr 29th, 2005, 04:32 PM
Booting Frenchie was a publicity stunt. Period.

I like Vonzell and "Country Chick" but I actually wouldn't mind Scott winning because I think it would kill AI. And I really wouldn't mind losing a weekly reminder that my fellow American's are either stupid, smoking crack or both most of the time.

Rocketta
Apr 29th, 2005, 04:41 PM
Booting Frenchie was a publicity stunt. Period.

I like Vonzell and "Country Chick" but I actually wouldn't mind Scott winning because I think it would kill AI. And I really wouldn't mind losing a weekly reminder that my fellow American's are either stupid, smoking crack or both most of the time.

*ouch* :lol:

I know what you mean....I don't know if I want AI to be decimated....which would happen if Scott won....I just want them to stop trying to play people and actually let the best singers in if they are fat or ugly or too tall or too short...the competition would be so much better. I'm tired of them trying to stick their hand up my ass and control me like a puppet. :o

griffin
Apr 29th, 2005, 04:54 PM
Yeah, no kidding. I think Simon's actually harsher on some of the people he wants to keep so they'll get sympathy votes.

What really kills me, though, is that despite being regularly annoyed by this show, and cringing though no small number of performances.

I still watch the damn thing >:(

Rocketta
Apr 29th, 2005, 04:56 PM
Yeah, no kidding. I think Simon's actually harsher on some of the people he wants to keep so they'll get sympathy votes.

What really kills me, though, is that despite being regularly annoyed by this show, and cringing though no small number of performances.

I still watch the damn thing >:(

:lol: I know but when you fall in love with a singer and then they go on to win it's is so worth it. :hearts:

Fantastic
Apr 29th, 2005, 04:58 PM
I'm counting on a Scott-Anthony final. Now all we need is Mikaylah Gordon to complete the triple whammy.

Here's why Scott will win:

Season 1: white girl wins (Kelly Clarkson)
Season 2: fat black guy wins (Ruben Studdard)
Season 3: black girl wins (Fantasia Barrone)
Season 4: fat white guy wins (Scott Savol)

Carrie and Bo don't stand a chance.

R&J
Apr 29th, 2005, 07:00 PM
OK, I confess, me and several friends vote for Scott RELIGIOUSLY!!!:o We can't stand him (Scott that is)!:mad: After Jessica was voted off, we decided we where tired of the AI judges and producers pushing their favorites. So there is a site dedicated to helping out Scott. The JOKE is on American Idol. So if you wan't to know who is voting for Scott, check this site out. I hope he WINS!!!:lol: :lol: :lol: http://www.griffinity.com/dave/

Please join us in VOTING for Scott!!!:bounce: :bounce: I can tell you it's not easy voting for him since I can't stand him, but the look on the judges faces when he's safe is priceless!! I wonder will the producers cheat, to make sure Scott don't win the whole shabang!!:tape: :tape:

omg, I dont know if I want Scott to win :eek: just to upset American Idol producers? But then we would have to see more of him everywhere as the American Idol. Yuck.