PDA

View Full Version : Bid On eBay To Buy The Pope John Paul II Chicken Breast


AjdeNate!
Apr 18th, 2005, 04:30 AM
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=1447&item=6170394228&rd=1&ssPageName=WDVW

Just when you think you've seen it all....

Bacardi
Apr 18th, 2005, 04:37 AM
:bolt: to put in a bid on that sucker

I bet the Pope's chicken beats the KFC and Popeyes :worship:

PaulieM
Apr 18th, 2005, 04:47 AM
omg who are the 34 crazy people that bid on it?!?!? :scared: :tape:

Bacardi
Apr 18th, 2005, 04:50 AM
omg who are the 34 crazy people that bid on it?!?!? :scared: :tape:

Hey I bid on it, but once it got to $3.00 I figured I could drive to KFC and get a whole damn chicken dinner for that :(

PaulieM
Apr 18th, 2005, 05:09 AM
$3 dollars or so just for shits and giggles is understandable i guess, but $100 that's just nuts. :scared:

AjdeNate!
Apr 18th, 2005, 05:11 AM
http://i5.ebayimg.com/01/i/03/d6/e2/6f_1_b.JPG
John Paul? I dunno.

PaulieM
Apr 18th, 2005, 05:31 AM
if someone didn't tell that's what it was supposed to look like, and you looked at it for 2 seconds it would look just like any other piece of meat. :shrug:

-cata-
Apr 18th, 2005, 05:39 AM
http://i5.ebayimg.com/01/i/03/d6/e2/6f_1_b.JPG
John Paul? I dunno.

Seriously! How's that the Pope!?

Damn Ebay addicts, I bet that sucker is going to sell for like $1000 bucks :rolleyes: :lol:

creepy stalker
Apr 18th, 2005, 05:48 AM
:haha: :help:

BigB08822
Apr 18th, 2005, 05:59 AM
It looks like a face but not like the pope or even anyone specific.

SelesFan70
Apr 18th, 2005, 07:15 AM
A bozo is born every minute it seems... :lol:

Scobby- Doo
Apr 18th, 2005, 10:15 AM
people are strange...