PDA

View Full Version : Sveta's girlfriend?


S.vetlana
Mar 4th, 2005, 06:54 PM
People are whispering that Sveta is gay for quite a while now. I heard lately that she had an affair with Arantxa Sanchez. What do you guys think about this?

goldenlox
Mar 4th, 2005, 06:55 PM
I thought Sveta had an affair with J.C. Ferrero.

.ivy.
Mar 4th, 2005, 08:59 PM
I've never seen Svetlana with a girl, except Martina Navratilova. But I think that that's strictly platonic.

I don't think that she does have a girlfriend/boyfriend because she seems really dedicated to tennis and wouldn't really have time for that.

Nichole
Mar 4th, 2005, 10:02 PM
whats the big thing of her being gay - even if it was , its really none of our business

Gowza
Mar 8th, 2005, 12:17 AM
it doesnt matter what lifestyle she chooses, besides their are rumours coming from both sides (ie that she has been with guys and gals) so maybe she's bi haha. anyway it really isnt any of our business, but obviously being in the public eye her personal life is going to be to a degree known by the world.

@m@nd@
Mar 25th, 2005, 10:21 AM
I thought Sveta had an affair with J.C. Ferrero.
:eek:
where did u hear that??

Joch0m
Mar 25th, 2005, 02:11 PM
I thought that he was seeing Maria Sharapova :scratch:

PointBlank
Mar 25th, 2005, 06:39 PM
Please keep your idiotic post out of the forum.

Sam's Slave
Mar 25th, 2005, 10:44 PM
People are whispering that Sveta is gay for quite a while now. I heard lately that she had an affair with Arantxa Sanchez. What do you guys think about this?

for a quiet while now...lol...thatīs funbny as if someone says iīm iīm gay for two years now...before i was hetero but i didnīt like it anymore...

flyingmachine
Apr 18th, 2005, 09:13 PM
I thought Sveta had an affair with J.C. Ferrero.
It seems Ferrero is having affairs with everyone. :tape:

greenfunkTHREE.
May 12th, 2005, 09:27 AM
It seems Ferrero is having affairs with everyone. :tape:

hahaha! but he's hot!

Agassi Fan
Jun 13th, 2005, 02:13 PM
It seems Ferrero is having affairs with everyone. :tape:
:lol: :lol:

Gowza
Jul 9th, 2005, 02:35 AM
does anyone else find it surprising that sveta and mauresmo playing doubles together at wimbledon didnt grab more attention in-terms of sveta's sexuality?

Maryamator
Jul 9th, 2005, 05:08 PM
lol what the hell i dont think svetlanaz gay and even if she iz it none of my damn buizness its her life and im not a part of it

Sam's Slave
Jul 9th, 2005, 05:54 PM
lol what the hell i dont think svetlanaz gay and even if she iz it none of my damn buizness its her life and im not a part of it

good for her :tape:

Gowza
Jul 10th, 2005, 12:35 AM
lol what the hell i dont think svetlanaz gay and even if she iz it none of my damn buizness its her life and im not a part of it

dont get me wrong i agree with you, none of my business and ive said that if not in this thread but other threads on different occassions, but since there is a thread from a media standpoint i found this interesting considering mauresmo's sexuality and the 'rumours' on sveta's and then playing together.

RachJH
Jul 10th, 2005, 08:49 PM
Well according to all sources Mauresmo, she is still 'avec Geraldine' as they say in France.

On a separate note, excuse my ignorance but where is Sveta entered next?

manu32
Jul 10th, 2005, 09:02 PM
It seems Ferrero is having affairs with everyone. :tape:


women????

Gowza
Jul 11th, 2005, 01:06 AM
women????

men and women, that's just assumption though :p i havent heard anything about ferrero except for when he went and saw one of sharapova's matches or she went and saw one of his, other than that i havent heard anything about his affairs haha. but sveta and sharapova both train in spain a lot, sharapova at ferrero's academy so maybe there is some truth to these things ;) or not :p

ceiling_fan
Jul 17th, 2005, 08:54 AM
It seems Ferrero is having affairs with everyone. :tape:

:haha:

Sam's Slave
Jul 17th, 2005, 03:54 PM
this ferroro shit doesn't belong here. it's a sveta forum. so if you wanna talk about ferrero go to mtf...

LefandePatty
Jul 18th, 2005, 01:08 AM
:haha: at this thread :p

mlq1986
Jul 18th, 2005, 01:30 AM
:rolleyes: I thought sveta was going out with rafi nadal Iam sure she isnt a lesbian although nadal is a grade A minger so I hope not sveta

LefandePatty
Jul 18th, 2005, 09:19 AM
:rolleyes: I thought sveta was going out with rafi nadal Iam sure she isnt a lesbian although nadal is a grade A minger so I hope not sveta

:tape:

Sam's Slave
Jul 18th, 2005, 12:54 PM
:rolleyes: I thought sveta was going out with rafi nadal Iam sure she isnt a lesbian although nadal is a grade A minger so I hope not sveta


she isn't it's just a rumour mada up by some stupid users from mtf who saw a pic of sveta and rafa standing next to each other.... :rolleyes:

Princess Sarah.
Jul 20th, 2005, 11:52 PM
:rolleyes: I thought sveta was going out with rafi nadal Iam sure she isnt a lesbian although nadal is a grade A minger so I hope not sveta
:tape: :haha:

LostGlory
Sep 16th, 2005, 11:20 AM
well if we are to rely on this board and the rumours here then the tennis world is a mainly gays with a few outcasted str8 people....everywhere i go i read these posts...

kryptonegirl
Mar 11th, 2006, 11:00 AM
alicia is no doubt gay,

mandy7
Mar 11th, 2006, 11:01 AM
wow, if that's you only post n this forum
you must be a very deep person, lol

kryptonegirl
Mar 11th, 2006, 11:09 AM
lesbians in tennis:

sam stosur
rennae stubbs
alicia molik

smiler
Mar 11th, 2006, 03:30 PM
lesbians in tennis:

sam stosur
rennae stubbs
alicia molik
:rolleyes: I dont' mean to be unfriendly but please shut up

mandy7
Mar 12th, 2006, 03:04 PM
idiots in sveta's forum:

kryptonegirl

ceiling_fan
Mar 20th, 2006, 08:03 AM
does anyone else find it surprising that sveta and mauresmo playing doubles together at wimbledon didnt grab more attention in-terms of sveta's sexuality?

that was actually the rumour going around during sydney when they played together

mandy7
Mar 20th, 2006, 08:20 AM
but in Melbourne, she met me, ha!

Rafael Sampras
Feb 22nd, 2009, 07:03 AM
http://www.independent.co.uk/sport/tennis/brian-viner-interviews-svetlana-kuznetsova-lsquoin-britain-the-first-girl-who-hits-two-balls-in--they-give-her-everythingrsquo-850667.html

Sorry folks, but Sveta had a crush on Marat Safin, so she doesn't like clam chowder, for some silly reason. Personally I think lesbians kick ass. Some of my best pals are lesbians. They are cool. Sides, lesbians are interesting to most people due to the fact 1 out of every 40 people (5% of women) are lesbian/bisexual preferring women. So its the rarity of it, like when Barack Obama got elected. After all why would the election of a male Harvard graduate to the Presidency be weird? Heck even the other thing he is known for lawyer aged under 50 you can name 2 others in the last 50 years (J.F.K (1960) and Clinton (1992)). So for all the Svetlana is a lesbian, sorry folks but Svetlana herself says nope. (Unless she is in denial)

Rafael Sampras
Feb 22nd, 2009, 07:04 AM
Also Stosur was involved with her double partner last name Stone.

Bероника
Feb 22nd, 2009, 12:07 PM
:lol: having a crush on marat safin doesn't mean much,she could like both.Many girls do ;)

But I think it's none of our business.Sveta has always chosen to keep that part of her life private and we should respect that.

Ziggy Starduck
Feb 22nd, 2009, 12:28 PM
In the interview Svet uses past tense "Later I was a big fan of (Marat) Safin. I was like (she affects a breathy, girly voice) 'ohhh, Marat!' For me he was so cute".
I had pictures of male tennis players on my wall when I was a young teenager, I swapped them for pics of Steffi Graf etc when I came to terms with my sexuality. For what it's worth I think Svet is gay, but at the end of the day who cares, she has a brilliant personality and is fantastic to watch. I hope she wins many tournaments in 2009.:worship:

Света_мой_№1
Feb 22nd, 2009, 02:05 PM
:lol: having a crush on marat safin doesn't mean much,she could like both.Many girls do ;)

But I think it's none of our business.Sveta has always chosen to keep that part of her life private and we should respect that.

how long ago was that crush I mean she was really young then.

I also think it is none of our business. If sveta ever may wanna come out with her partner it would be cool but I can understand that she wants to hide it cuz tennis is the main thing for other people to see. I respect it and will support her nomather what she chooses.

PersephoneDisco
Feb 22nd, 2009, 02:26 PM
Sveta has kept her personal life private, unless she gets asked about Marat and I can't blame her. I mean I force my brother to say Marat is good looking :lol:
She wants to keep it quiet so to discuss it will not achieve anything in my mind. I mean if she comes out or says she's straight, what do you want? a cookie for your deductive abilities?

Анна
Feb 22nd, 2009, 03:00 PM
I think we should respect the private lives of all the players. Only two that I know of have come out (Amelie and Martina N.), the rest is all speculation at best and bordering on stereotypes at worst. Makes me wonder if we were all in a room together, and a stranger had to guess about us, how many would be completely wrong?

For what it's worth, I had a raging crush on Prince after seeing him in Purple Rain:lol:.

Света_мой_№1
Feb 22nd, 2009, 04:02 PM
you did??

haha I had kevin from the backstreet boys when I was really young. and find bon jovi really sexy I mean that people are gay doesnt mean they have eyes for good looking man

Diogenovna
Feb 22nd, 2009, 06:45 PM
http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/319081 Sveta answered questions of fans.
– Gerzog: «Кто самый красивый теннисист? А теннисистка?»

– Из мужчин – Роджер Федерер и Марат Сафин. А теннисистка, наверное, Маша Кириленко. Я на девочек не заглядываюсь, поэтому тяжело сказать.
Translation: Gerzog asked: Who is the most beautifull male tennis player? And female?
Sveta: About men - Roger Federer and Marat Safin. About women, probably, Masha Kirilenko. I don't look much to the women side, so it's hard to say.

PersephoneDisco
Feb 22nd, 2009, 06:49 PM
Great post :yeah:
As a straight woman I'd pick Maria K, everyone loves her :rolleyes:
I've seen her in real life and nope, nothing :D

Bobsyeruncle
Sep 6th, 2011, 07:06 PM
Who cares if she's gay or straight? Today she lost to Caroline Wozniacki in the US Open 7-6, 5-7, 1-6 after being up 4-1 in the second set. If she wants to break through to the next level, she needs to work on her nerves.

Rafael Sampras I
Sep 25th, 2013, 11:27 AM
lona Korstine / (English) Official website - Илона Корстин / Ilona ...
ilonakorstine.com › ... › BIO › PRESS › PICTURES › CONTACT‎
ILONA KORSTINE OFFICIAL WEBSITE (HOME) ... and actively to be ill for my girlfriend Svetlana Kuznetsova who has recently won Rolan Garros in Paris.

I understand that Russian Olympic Basketball player Ilona Korstin is the girlfriend of Sveta (although because of Putin, they can't admit it).

Rafael Sampras I
Sep 25th, 2013, 11:32 AM
And congratulations to Casey Dellacqua on parenthood! I understand that she and her wife Amanda have recently had a baby. Casey is on her way to becoming a top doubles champion, having made 3 GS Finals in 2013 with her doubles partner Ashleigh Barty. Hopefully Sveta and Ilona will be that lucky if they want children.