PDA

View Full Version : Sun Tian Tian Cheering Thread


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13

andrewC
Feb 3rd, 2009, 12:25 PM
TianTian beat Tammy Hendler in singles against Belgium, right? :p Russia is a whole nother topic though lol they have a TOUGH squad. :scared:

Good luck in QD in Pattaya, take your chance! get into MD and move up back to top 200 TianTian :banana:

onionknight
Feb 3rd, 2009, 06:13 PM
is sun tian tian still playing doubles with chia-jung chuang? they could be a great team if they get more matches under their belts....

andrewC
Feb 3rd, 2009, 11:30 PM
They might stick together, as both have seen their singles ranking plunge whilst they concentrated on doubles, and they'd enter similar lower tiered events I think due to the situation they are both in. they could be good indeed. TianTian needs to stop brainfarting on her service games though :o

Pasta-Na
Feb 4th, 2009, 01:39 AM
her career prize moneys very close to US$ 1 million :p

Pasta-Na
Feb 6th, 2009, 11:41 PM
tiantians not in pattaya Q draw bc she needs to play fed cup :sad:

Pasta-Na
Feb 8th, 2009, 02:20 AM
:sad:

Oh well, at least Tiantian will be able to say, "I was once part of the team that got whitewashed 5-0 in Fed Cup world stage" ? :bounce:

i expect yan/sun'll win their WD match :scared:

sunyafei
Feb 8th, 2009, 11:28 AM
at least tiantian played a single match, althouth she lost quickly...

Ellery
Feb 8th, 2009, 12:34 PM
Tiantian lost to Alisa 61 61 :hearts:

andrewC
Feb 8th, 2009, 06:07 PM
completely pointless exercise. completely. it makes me angry :fiery:

Ellery
Feb 8th, 2009, 07:02 PM
Dementieva/Kuznetsova d. Sun/Yan 16 64 64 :o


What a waste of time.

Should have played Pattaya instead.

I mean, Jingjing Lu probably could have won 2 games.

Pasta-Na
Feb 8th, 2009, 11:34 PM
sun :hug:

Ellery
Feb 14th, 2009, 03:38 PM
Tiantian is playing doubles at Dubai with Yung Jan :hearts:

They have a bye in the first round in the form of (WC) Al Nabhani/De Lattre.

Pasta-Na
Feb 15th, 2009, 02:07 AM
tiantian plays WD with another taiwanese player :p

Ellery
Feb 15th, 2009, 01:23 PM
:help:

YJ and TT barely won 57 75 10-4 :o

Pasta-Na
Feb 15th, 2009, 11:20 PM
omg, tiantian! :rolleyes:

andrewC
Feb 16th, 2009, 11:35 PM
don't forget the 14 DFs! I hope they weren't all TianTian's... they are lucky to have won, considering that number means "certain death" in cantonese lol
Play better next round, and both of them could do with a nice tourny to pick their seasons up a level :banana: :fiery:

Pasta-Na
Feb 17th, 2009, 09:18 PM
good luck to ur 09 dubai WD R2 match today, tiantian. :o

Pasta-Na
Feb 18th, 2009, 11:46 PM
lucky tiantian :p

Pasta-Na
Feb 19th, 2009, 12:52 AM
good luck to ur 09 dubai WD QF match against black/huber today, chan/sun. one win to take u to be the 5th Chinese female Tennis player to earn more US$ 1 million in career prize money. :lol:

andrewC
Feb 19th, 2009, 01:01 AM
Best of luck TianTian and Yung-Jan :banana:

RND
Feb 19th, 2009, 02:16 PM
don't forget the 14 DFs! I hope they weren't all TianTian's... they are lucky to have won, considering that number means "certain death" in cantonese lol
Play better next round, and both of them could do with a nice tourny to pick their seasons up a level :banana: :fiery:
Now the QF has started, and 4 DFs in two service games, 2 for each. :rolls: Is that a game or what like who can serve more DFs? :help:

RND
Feb 19th, 2009, 02:21 PM
And now they convert their 3rd BP then hold to love. :hearts:

Pasta-Na
Feb 19th, 2009, 06:52 PM
chan/sun lost 2-6 2-6 :o

Pasta-Na
Feb 20th, 2009, 03:56 AM
have to wait another tournament for her career prize money being exceeded US$ 1 million then :o

andrewC
Feb 21st, 2009, 01:07 AM
lol. i' just like to say, whoever posted the "schedules" for the Chinese girls clearly plucked TianTian's from a hat... she was meant to play Memphis, most likely only doubles because of the small singles draw, and then clearwater 25k and another 25k the folowing week. and, obviously, the whole fed cup/Pattaya fiasco, we all know what I think about that. I wonder where she will play next, and if shew ill ever play singles again?!

Come on, girl :banana:

Pasta-Na
Feb 24th, 2009, 11:50 PM
lol. i' just like to say, whoever posted the "schedules" for the Chinese girls clearly plucked TianTian's from a hat... she was meant to play Memphis, most likely only doubles because of the small singles draw, and then clearwater 25k and another 25k the folowing week. and, obviously, the whole fed cup/Pattaya fiasco, we all know what I think about that. I wonder where she will play next, and if shew ill ever play singles again?!

Come on, girl :banana:

i can see her at indians well and miami WD draws :p

andrewC
Feb 25th, 2009, 10:25 PM
cool... wonder who she'll play with! :banana:

Pasta-Na
Feb 25th, 2009, 11:41 PM
cool... wonder who she'll play with! :banana:

not sure :p with chan or chuang again. her WD rankings back to top 30 (thx to her QF Doha pts). :drool:

Pasta-Na
Feb 27th, 2009, 01:10 AM
tiantians in the walton beach 25k american itf tournament Q draw. pls dont withdraw, i want u to try to save ur WS tiantian. :sad: then win some WD matches at indians well and SEO. :rolls:

Pasta-Na
Mar 2nd, 2009, 01:46 AM
R1

(1)Abigail Spears (USA) v BYE
Petra Rampre (SLO) v Gabriela Dabrowski (CAN) 63 63

Shadisha Robinson (USA) d. Hilary Toole (USA) 57 62 62
(14)Tian-Tian Sun (CHN) v BYE

BYE v BYE
Mandy Minella (LUX) v Chanelle Van Nguyen (USA) 61 63

Maria Irigoyen (ARG) d. Jade Curtis (GBR) 64 63
(11)Gabriela Paz (VEN) v BYE

(3)Anna Gerasimou (GRE) v BYE
Alexandra Mueller (USA) v Jan Abaza (USA) 62 62

Maria-Fernanda Alves (BRA) v Erin Carol Stephens (USA) 63 62
(13)Arina Rodionova (RUS) v BYE

(4)Irina-Camelia Begu (ROU) v BYE
Mirjana Lucic (CRO) v Anna Smith (GBR) 62 63

Yi Chen (TPE) d. Alexandra Leatu (USA) 61 62
(12)Megan Moulton-Levy (USA) v BYE

(5)Sunitha Rao (IND) v BYE
Natalia Ryzhonkova (RUS) d. Chloe Jones (USA) 61 62

Naomi Broady (GBR) v Claire E.Gray (USA) 61 62
(15)Heidi El Tabakh (CAN) v Katerina Kramperova (CZE) 61 62

(6)Margalita Chakhnashvili (GEO) v BYE
Riza Zalameda (USA) d. Kristyna Pliskova (CZE) 63 57 61

Ashley Weinhold (USA) d. Stefania Boffa (SUI) 75 76(1)
(9)Ana Jovanovic (SRB) v BYE

(7)Polona Hercog (SLO) v BYE
Tara Moore (GBR) v Grace Min (USA) 62 46 60

Chieh-Yu Hsu (USA) d. Jennifer Elie (USA) 62 64
(16)Veronica Spiegel (ARG) v Lauren Herring (USA) 76(5) 63

(8)Sharon Fichman (CAN) v BYE
(wc)Alexandra Cercone (USA) d. Paula Zabala (COL) 36 64 75

Karolina Pliskova (CZE) v (wc)Alexa Guarachi (USA) 64 64
(10)Kimberly Couts (USA) v BYE

tiantians a BYE :spit:

andrewC
Mar 2nd, 2009, 09:53 PM
TianTian beat Shadisha :banana: and will face Spears in the final qualy round :scared: hope she uses her expeience and doesn't double fault! :o

Ellery
Mar 2nd, 2009, 10:01 PM
Bravo Tiantian :worship:





P.S. How sad is it that we are celebrating a win over a player in the 600s or something :tape:

Pasta-Na
Mar 2nd, 2009, 11:17 PM
Bravo Tiantian :worship:





P.S. How sad is it that we are celebrating a win over a player in the 600s or something :tape:

We've to celebrate every Singles win Tiantian got. :banana:

Pasta-Na
Mar 2nd, 2009, 11:17 PM
TianTian beat Shadisha :banana: and will face Spears in the final qualy round :scared: hope she uses her expeience and doesn't double fault! :o

Spears's been playing well in 25k lately :fiery:

Pasta-Na
Mar 3rd, 2009, 03:30 AM
OMFG.

Shadisha Robinson is ranked 1099th.

Tiantian beat her 64 57 64.

:help: :help:

She'll probably get double bagelled by Abigail :o

They are playing doubles together btw :ras:

:rolls:

Pasta-Na
Mar 3rd, 2009, 11:30 PM
tiantian lost 6-7(1) 6-7(4) to spears :sad:

but good fight against the in-form spears. :p

pls play WD well at I.W and Miami now. and get ur career prize money over US $1 million. :p

andrewC
Mar 4th, 2009, 01:08 AM
:tears:

Pasta-Na
Mar 4th, 2009, 01:28 AM
:tears:

dont be sad, she still has WD here :p her WD partners spears :haha:

Pasta-Na
Mar 5th, 2009, 11:56 PM
QF

(1)Spears/Sun (USA/CHN) d. El Tabakh/Moulton-Levy (CAN/USA) 26 63 10-8 :scared:
(4)Bychkova/Dzehalevich (RUS/BLR) d. Cravero/Spiegel (ARG) 46 75 10-6
(wc)Capra/Embree (USA) d. (Q)Boffa/Curtis (SUI/GBR) 16 64 10-7
(2)Panova/Poutchek (RUS/BLR) d. (Q)Moore/Stoop (AUS/GBR) 75 75

Ellery
Mar 7th, 2009, 08:44 PM
Abigail and Tiantian lost in the SF 63 64 to Bychkova and Dzehalevich :weirdo:

Pasta-Na
Mar 7th, 2009, 11:26 PM
tiantian :o good luck at I.W and Miami WD now. :fiery:

KanSuke
Mar 8th, 2009, 01:03 AM
Is her career close to an end :weirdo:

Pasta-Na
Mar 8th, 2009, 01:05 AM
Is her career close to an end :weirdo:

yes :sad: hope she'll play at WD for few more years. :tears:

Pasta-Na
Mar 11th, 2009, 01:33 AM
sun plays doubles with chan at I.W again :lol: y chan stops playing WD with chuang? :secret: :p

KanSuke
Mar 11th, 2009, 01:39 AM
sun plays doubles with chan again :lol:

And they have a tough first round opponent. :scared:

KanSuke
Mar 11th, 2009, 01:43 AM
sun plays doubles with chan at I.W again :lol: y chan stops playing WD with chuang? :secret: :p

Yeah they've split since USO last year which they lost in 1R as 3rd seed. :o

Ellery
Mar 11th, 2009, 05:51 PM
:shrug:

Her career has been pretty amazing though. She won the 2 biggest finals of her career (Olympics and AO mixed) :hearts:

andrewC
Mar 11th, 2009, 11:49 PM
Amen to that. shame she hasn't gotten herself into those types of situations regularly enough. look at her one and only singles final appearance. beating some really tough players :bowdown:

Hope she has a good run, and I hope Chuang also manages to save her career too. Such an unfortunate situation for both players :tears:

Pasta-Na
Mar 12th, 2009, 01:37 AM
good luck to ur 09 I.W WD R1 match against iveta's team, sun/chan. :scared: :help:

KanSuke
Mar 12th, 2009, 11:37 PM
It's about to start :scared:

Pasta-Na
Mar 12th, 2009, 11:46 PM
sun/chan 0-1* :o

Pasta-Na
Mar 12th, 2009, 11:49 PM
sun/chan broke back 1 all, but now 0*-30. :rolleyes:

KanSuke
Mar 12th, 2009, 11:49 PM
3 DFs already :o

KanSuke
Mar 12th, 2009, 11:50 PM
Sun +1 and broken :scared:

KanSuke
Mar 12th, 2009, 11:53 PM
YJ's turn to serve now :scared:

KanSuke
Mar 12th, 2009, 11:55 PM
Phew. Saved

Pasta-Na
Mar 12th, 2009, 11:56 PM
chan/sun held 2-3*, break back. :fiery:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:00 AM
tiantians serving :help:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:02 AM
df again 30 all chan/sun :help:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:02 AM
2 more :scared:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:02 AM
save the damn bp, chan/sun. :help:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:03 AM
df and broken 2-5*, tiantian :weirdo: :weirdo: :weirdo:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:06 AM
Tiantian :weirdo:

Seriously, just retire.

Yung-Jan :hug:

thats y shushu doesnt play WD with tiantian anymore :rolls:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:07 AM
And Zi and Jie now in STB :scared:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:07 AM
iveta's team won the first set 6-2

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:07 AM
And Zi and Jie now in STB :scared:

hope yan/zheng'll win it :scared:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:09 AM
pls fight, chan/sun. :sad: chans really serving much better than tiantian :rolls:

Ellery
Mar 13th, 2009, 12:09 AM
Yung-Jan holds :D

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:10 AM
held 1-0

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:10 AM
chans really good, but tiantian. :rolleyes:

Ellery
Mar 13th, 2009, 12:10 AM
The difference right now, is that on Tiantian's serve, they are winning about 50% of pts that are not DFs by Tiantian, and on Yung-Jan's serve, they are winning maybe 70% of pts that are not DFs.

Yung Jan hits 1 DF or less per game while Tiantian hits 2 per game :tape:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:12 AM
pls save the gp, chan/sun. :fiery:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:14 AM
pls serve better here, tiantian. :scared:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:14 AM
yan/zheng won the match :rolls:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:17 AM
tiantian's serves so weak. :help:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:18 AM
Shuai is smarter than Yung-Jan :hearts:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:19 AM
come on, keep fighting, chan/sun. :rocker2:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:19 AM
Shuai is smarter than Yung-Jan :hearts:

so true :rolls:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:21 AM
iveta's team held 3-1* :sad:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:23 AM
chan's serves really so stable :) tiantian :rolleyes:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:24 AM
chan/sun held 2-3*

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:24 AM
Held :rocker:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:27 AM
To be fair to Tiantian though, maybe Yung-Jan is also making a few errors at the net :p

Of course, her serving is crap too, judging by the number of DFs, but still.

Yeah, YJ isnt doing so well in both singles and doubles this year either

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:27 AM
Broke :hearts:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:29 AM
40-15 :hearts:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:30 AM
Tiantian held!!!!

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:31 AM
omg, tiantian held serve :spit: 4-3*, break iveta's team serve again pls. :rolls:

Ellery
Mar 13th, 2009, 12:32 AM
Please break to give Yung Jan a chance to serve it out :scared:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:32 AM
And i just figured where this thread's three thousands posts come from :lol:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:33 AM
honestly, i didnt expect chan/sun'd make the scoreline that close. i want a miracle now. :hearts: pls win this match, chan/sun. :rocker2:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:33 AM
Yen-Hsun's match is about to start :scared:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:34 AM
BP :hearts:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:34 AM
And i just figured where this thread's three thousands posts come from :lol:

:angel: be careful, someone might badrep u if u keep posting some livescoring here. :scared:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:34 AM
They broke!!!

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:35 AM
chan/sun broke 5*-3 omg :woohoo: chans serving now :hearts:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:36 AM
omg they broke *orgasm*

LMAO thomas :haha: :haha: :haha:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:37 AM
:angel: be careful, someone might badrep u if u keep posting some livescoring here. :scared:

What exactly does that mean :scared:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:38 AM
YJ :o please break them again

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:42 AM
STB :scared:

KanSuke
Mar 13th, 2009, 12:55 AM
YJ and Tiantian lost the STB 7-10 :sad:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:55 AM
iveta's team 9-7* save those MPs pls, chan/sun. :sad:

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 12:56 AM
chan/sun lost 2-6 6-4 (7-10) :sad: didnt expect they'd win, but so close. :o

Pasta-Na
Mar 13th, 2009, 02:24 AM
still few hundred dollars short to pass US$ 1 million of her career prize money. :o

andrewC
Mar 14th, 2009, 01:54 PM
Seriously depressing :tears:

Ellery
Mar 24th, 2009, 05:19 PM
Tiantian plays doubles with Marina Erakovic at Miami.

They face (7) Chan/Schiavone in first round :spit: I guess YJ dumped Tiantian.

RND
Mar 24th, 2009, 05:23 PM
:lol: A funny one to watch. :p

Pasta-Na
Mar 25th, 2009, 12:53 AM
99% they'd lose to chan/franny then, even frannys been sucking so bad lately. :o but at least tiantian'll earn more than US$1 million in her career prize money after this WD match. :rolls:

andrewC
Mar 25th, 2009, 09:24 AM
surprise us here please TianTian :scared: :banana:

Ellery
Mar 28th, 2009, 02:33 PM
Marina withdrew with an injury :hug:

Unlucky Tiantian :tears:

KanSuke
Mar 28th, 2009, 06:27 PM
She doesn't even have a chance to fight :o Poor girl

I think she really should start from smaller tournaments and play both sing and doubs.... if she haven't given up her singles career yet :unsure: it's kinda a waste of time if she just flies all over the world and only plays doubles... and not even winning

Pasta-Na
Mar 29th, 2009, 12:15 AM
poor tiantian, will she get some prize money? :o

Pasta-Na
Mar 29th, 2009, 02:07 AM
She doesn't get prize money, because it's as if she was never in the draw to start with :o

that sucks, still under US$1 million of her career prize money then. :o

andrewC
Mar 29th, 2009, 11:58 PM
:tears:

andrewC
Apr 5th, 2009, 11:00 PM
Tian Tian isnt in Andalucia or MPS.. i guess she is training for the qualification rounds of the Chinese National Games? :rolleyes:

KanSuke
Apr 6th, 2009, 01:24 AM
Horrible. She really should just quit playing in Tour and focus on all the national events.... and maybe she will get some wins :o

andrewC
Apr 11th, 2009, 11:15 PM
any news on the qualy draw for the chinese national games? or any news on TianTian's progress/training at all? :confused:

Pasta-Na
Apr 11th, 2009, 11:50 PM
any news on the qualy draw for the chinese national games? or any news on TianTian's progress/training at all? :confused:

no news yet. :p

the chinese medias only been talking about na, zheng, shushu and yan lately. :fiery:

Pasta-Na
Apr 20th, 2009, 06:28 AM
her WS rankings #908 now :sad:

andrewC
Apr 22nd, 2009, 12:21 AM
she was the Chinese number 4 when i started this thread. I'm going into the corner to slash my wrists now.

Pasta-Na
Apr 22nd, 2009, 12:22 AM
she was the Chinese number 4 when i started this thread. I'm going into the corner to slash my wrists now.

pls dont do this. :sad:

she'll get 2 WCs/QWCs from China Open and Guangzhou at least i think. :p

Ellery
Apr 22nd, 2009, 12:25 AM
she was the Chinese number 4 when i started this thread. I'm going into the corner to slash my wrists now.

Don't :bigcry:

Change your username to MarrymeTiantian and maybe it could turn things around :p

Pasta-Na
Apr 22nd, 2009, 12:26 AM
Don't :bigcry:

Change your username to MarrymeTiantian and maybe it could turn things around :p

yes :bounce:

andrewC
Apr 23rd, 2009, 11:11 PM
haha i might change my name sure. is TianTian in the fed cup team for doubles?

Ellery
Apr 23rd, 2009, 11:11 PM
Probably, unless they have Shuai/Jie play the doubles rubber too :help:

I mean, obviously, Jing-Jing won't be anything but a cheerleader there.

Pasta-Na
Apr 23rd, 2009, 11:27 PM
Probably, unless they have Shuai/Jie play the doubles rubber too :help:

I mean, obviously, Jing-Jing won't be anything but a cheerleader there.

a strong team against ALG's team. :drool:

andrewC
Apr 24th, 2009, 10:00 PM
Hope TianTian gets some wins. She needs the boost :o :tears:

Pasta-Na
Apr 26th, 2009, 11:47 PM
2009 Stuttgart WD MD:

--------------------------------------------------------------------------------

1 Black/Huber v Dushevina/Husarova
Jugic Salkic/Poutchek v Mattek/Petrova
3 Ruano Pascual/Zheng v Dekmeijere/PEng
Borwell/Kops Jones v Hsieh/Scheepers

Errani/Senoglu v Petkovic/Woehr
Groenefeld/Schnyder v 4 Benesova/Strycova
Parra Santonja/Sfar v Dulko/Pennetta
Spears/Sun v 2 Hantuchova/Sugiyama :scared:

andrewC
Apr 27th, 2009, 12:03 AM
Fight TianTian :banana: :fiery:

Pasta-Na
Apr 27th, 2009, 12:13 AM
CTA said tiantians half-retired. She might retire after this year Chinese National Games. :sad:

andrewC
Apr 27th, 2009, 09:58 PM
booo..... :tears: :sad:

could see this coming though. to be fair, in the fed cup doubles a fresh TianTian, even out of form, may have done better than tired Shuai, and the competitive match would have done her some good. oh well. we'll see what happens for her now :(

Pasta-Na
Apr 28th, 2009, 11:35 PM
good luck to ur 09 stuttgart WD R1 match against ai/danni today, tiantian. :scared:

andrewC
Apr 29th, 2009, 10:02 PM
Lovely TianTian and Abigail beat Hantuchova and Sugiyama :lol:
:banana: good luck in the second round!

Pasta-Na
Apr 30th, 2009, 12:12 AM
Lovely TianTian and Abigail beat Hantuchova and Sugiyama :lol:
:banana: good luck in the second round!

what the fxxx! :woohoo: :inlove:

Pasta-Na
May 1st, 2009, 01:55 AM
good luck to ur 09 stuttgart WD QF match against flavia/dulko today, tiantian. :scared:

andrewC
May 1st, 2009, 01:16 PM
Pretty TianTian is gonna defeat the Pretty Girls team tonight, I can feel it :eek: :banana: :fiery:

Pasta-Na
May 1st, 2009, 10:17 PM
they lost in 52 mins. :o

Pasta-Na
May 2nd, 2009, 12:08 AM
tiantian suns in estoril QD :bounce:

(1) Yakimova vs Stanciute
Huck vs Fernandez-Bruges
Sema vs Sun
Vedy vs (8) Dzehalevich

(2) Larcher de Brito vs Fujiwara
Jovanovic vs Dulgheru
Yan vs Brengle
Stevenson vs (7) Bovina

(3) Scheepers vs Spears
Rodionova vs Minella
Fichman vs Ungur
Beygelzimer vs (6) Marosi

(4) Ivanova vs Claro
Wigan vs Ferreira
Soler Espinosa vs Obziler
Pangaio-Pereira vs (5) Diatchenko

Pasta-Na
May 2nd, 2009, 12:51 AM
good luck to ur 09 estoril QD R1 match today, tiantian. :scared:

disco_rage
May 2nd, 2009, 10:44 AM
Great to see TIANTIAN playing singles
Good luck girl

andrewC
May 2nd, 2009, 12:21 PM
lol maybe that's why TianTian lost in 52 minutes, to get to Estoril. at least I hope so. :o

FIGHT in Estoril TianTian :banana:

Pasta-Na
May 3rd, 2009, 12:11 AM
tiantian. :help:

well, at least she earned 1 pt here. :o

M.P
May 3rd, 2009, 05:56 AM
she was broken at 5-4*!!!
and she have GP...

Rising Sun
May 3rd, 2009, 08:55 AM
Bad luck Tian-Tian :sad:

No surprise though since Tian-Tian hardly plays singles anymore, and Sema is a good claycourt player.

Pasta-Na
May 4th, 2009, 12:43 AM
good luck to ur 09 estoril WD R1 match today, sun. :scared:

andrewC
May 4th, 2009, 09:52 PM
:tears: for singles

andrewC
May 4th, 2009, 09:54 PM
4th Seeds Sun and Aurelie Vedy have been knocked out in the first round of Estoril doubles 6-0 2-6 10-4 :tears:

Pasta-Na
May 4th, 2009, 11:26 PM
tough loss in WD too, sun. :sad: :hug:

Pasta-Na
May 11th, 2009, 03:33 AM
suns playing WD with date in this week french 50k itf tournament. :p sadly her current WS ranking couldnt get her to play WS QD here. :sad:

Doubles Main Draw

(1)Fedak/Grandin (UKR/RSA) v (wc)Mekel/Radovanovic (NED/FRA)
Anderson/Castano (RSA/COL) v Sema/Stoop (JPN/GBR)

(3)Fujiwara/Scheepers (JPN/RSA) v Dentoni/Pivovarova (ITA/RUS)
Dulgheru/Huck (ROU/FRA) v (wc)Faure/Reboul (FRA)

Fichman/Tatishvili (CAN/GEO) v (wc)Minella/Parmentier (LUX/FRA)
(4)Daniilidou/Woehr (GRE/GER) v Cetkovska/Pichet (CZE/FRA)

Rodina/Yakimova (RUS/BLR) v Ivanova/Manasieva (RUS)
(2)Date-Krumm/Sun (JPN/CHN) v Marosi/Tavares (HUN/BRA)

gold4278
May 11th, 2009, 07:00 PM
Date-Krumm/Sun defeated Marosi/Tavares 6-2 6-1

Pasta-Na
May 11th, 2009, 11:28 PM
well done, sun. :D try to improve ur WD ranking a bit b4 FO pls. :p

Pasta-Na
May 17th, 2009, 12:50 AM
WD SF: Date/Sun won 6-3 6-4, win the title now. :bounce:

andrewC
May 17th, 2009, 11:03 PM
good luck in the final :D I think TianTian does well when she is not the leader... Like when she won MD with Zimonjic. Perhaps Date's experience is helping her? :banana:

Pasta-Na
May 18th, 2009, 12:22 AM
Final

(3)Fujiwara/Scheepers (JPN/RSA) d. (2)Date-Krumm/Sun (JPN/CHN) 75 64 so close. :sobbing:

andrewC
May 18th, 2009, 12:17 PM
Sick. Oh well, better luck next tourny :scared:
anyone know where she will be next?

Steveg
May 18th, 2009, 04:32 PM
Tian Tian is in Strasbourg to play doubles (cf doubles draw), since she will not be playing RG singles qualifyings.

Too bad she could not arrive in Strasbourg earlier, last accepted player in the singles qualifyings was the famous 'Bye'.

Pasta-Na
May 19th, 2009, 04:45 AM
Chuang/Tanasugarn (1) vs. Daniilidou/Woehr
Glatch/Lepchenko vs. Feuerstein/Foretz
Hlavackova/Hradecka (4) vs. Barrois/Groenefeld
Krauth/Nooni vs. Laisne/Pavlovic (WC)
Kudryavseva/Kutuzova vs. Anderson/Schaul
Beygelzimer/Sun vs. Niculescu/Uhlirova (3) :help:
Salerni/Yakimova vs. Birnerova/Hrdinova
Coin/Pelletier vs. Dechy/Santangelo (2)

good luck to ur 09 strasbourg WD R1 match today, tiantian. :o

Ellery
May 19th, 2009, 07:43 PM
Beygelzimer/Sun d. (3) Niculescu/Uhlirova 64 64 :hearts:

andrewC
May 20th, 2009, 12:02 AM
WOW didn't expect that. Go TianTian! :banana:
Steve, you're right it is a pity about qualifying singles. Hopefully TianTian will catch some lucky breaks in the next few tournys :D

Pasta-Na
May 20th, 2009, 12:58 AM
omg, thought sun'd lose in R1. :spit: :p

Pasta-Na
May 20th, 2009, 10:13 PM
sun plays FO WD with SAVCHUK Olga. :help:

Pasta-Na
May 20th, 2009, 11:33 PM
good luck to ur 09 french MM tournament WD R2 match today, sun. :scared:

Pasta-Na
May 22nd, 2009, 01:58 AM
QF: Beygelzimer/Sun d. Anderson/Schaul 62 60 :hearts:

omg, tiantian won again. :spit: :yeah:

andrewC
May 22nd, 2009, 08:12 AM
TianTian power! Chuang has done well recently, shame she lost first round here but I'm glad TianTian is just winning matches again, and getting deeper into the draws. Ok last week's ITF tourny with Date wasn't the biggest but she backed it up with her performance in Strasbourg so far. Take out the 2nd seeds as well as the 3rd, TianTian :banana:

Pasta-Na
May 22nd, 2009, 08:19 AM
good luck to ur 09 french MM tournament WD SF match against dechy/mara today, tiantian. :scared:

Ellery
May 22nd, 2009, 01:50 PM
Dechy and Santangelo beat Yuliya and Tiantian 63 76(2) :hug:

andrewC
May 22nd, 2009, 02:03 PM
At least the score was not embarrassing and there were no double faults! I wonder if TianTian or Youlia hit the ace :p
SF is a good result, should get her ranking back up a little bit :) nice prep for the FO too. I wonder if she will play mixed doubles this time? Still don't know why shedidnt defend her AO title. Oh well good luck next week :banana:

Pasta-Na
May 23rd, 2009, 12:29 AM
Dechy and Santangelo beat Yuliya and Tiantian 63 76(2) :hug:

not an ugly scoreline, though. :) :p tiantians been gaining her form in WS and WD a bit lately. :bounce:

Pasta-Na
May 25th, 2009, 12:11 AM
Tiantian and Olga face Groth and Voracova in first round. Good luck!

beat groth's team in R1, then lose to hsieh/peng in R2 pls. :p

Pasta-Na
May 26th, 2009, 12:40 AM
good luck to ur 09 FO WD R1 match today, tiantian. :bounce:

andrewC
May 26th, 2009, 11:57 AM
TianTian is not playing Mixed Doubles again... I don't see why? If anything, playing more would give her more form? Or maybe no one wants to play with her because she's been slumping so far in 2009 :tears: :ras: or perhaps her doubles ranking is too low to even get her ito the Mixed draw??

Good luck in the RG doubles, I certainly wouldn't mind you beating Shuai/Su-Wei in the 2nd round but let's take it one step at a time :banana:

andrewC
May 26th, 2009, 09:19 PM
Tolga Sunchuk :banana:

Pasta-Na
May 27th, 2009, 12:33 AM
well done, tiantian. :D

Pasta-Na
May 28th, 2009, 02:22 AM
pls be nice to hsieh/peng today, tiantian. :awww: :devil:

Steveg
May 28th, 2009, 07:44 AM
TianTian is not playing Mixed Doubles again... I don't see why? If anything, playing more would give her more form? Or maybe no one wants to play with her because she's been slumping so far in 2009 :tears: :ras: or perhaps her doubles ranking is too low to even get her ito the Mixed draw??Yes. Basically, if you are not in the top 50 - 60 in doubles, you can't make it in the mixed doubles tournament.

CANADA8
May 28th, 2009, 04:36 PM
..Tian Tian lost 6-3 6-0 in the WD's:fiery:

KanSuke
May 28th, 2009, 05:13 PM
With the partner that she plays with for the first time. And they lost to Hsieh/Peng, they're in a darn good form, so it's pretty expected. :shrug:

Pasta-Na
May 29th, 2009, 12:26 AM
With the partner that she plays with for the first time. And they lost to Hsieh/Peng, they're in a darn good form, so it's pretty expected. :shrug:

yes, i agree. :p

Pasta-Na
May 29th, 2009, 04:00 AM
tiantian said she wont play Wimbledon. :sad: she'll fly back to china to see her family, then play some ITF tournaments.

Ellery
May 29th, 2009, 09:21 PM
I think this shows she actually still cares about her singles career :yeah:

M.P
May 29th, 2009, 10:21 PM
she will play ITF in china for 2 weeks only?????

andrewC
May 29th, 2009, 11:16 PM
hope this is what she needs to get her on the right path again, she can still play for a good few years yet. glad she is thinking of herself :D She rightly should come first. get that forehand and serve firing up again! :banana:

andrewC
Jun 15th, 2009, 05:15 PM
Any update on my beloved TianTian? :shrug:

Rising Sun
Jun 16th, 2009, 12:23 PM
Any update on my beloved TianTian? :shrug:
I thought you knew she was going to play ITF events in China starting next wee?

andrewC
Jun 17th, 2009, 10:11 PM
ahh perhaps I forgot... I REALLY hope she wins one :o if not all she enters!

andrewC
Jun 17th, 2009, 10:32 PM
TianTian *JUST* got into MD of $10,000 Qianshan ( :o ) starting next monday, June 22nd :scared:

Tough field, with Han Xin-Yun as first seed who is in grat form. I REALLY hope TianTian can call on her experience and big forehand to win this tournament!!

drake3781
Jun 22nd, 2009, 04:48 AM
Good luck, TT!!!

Pasta-Na
Jun 23rd, 2009, 12:50 AM
tiantian entered QD of a chinese itf 25k tournament QD (29th june). :p

Pasta-Na
Jun 24th, 2009, 11:21 PM
R1: SUN, Tian-Tian (CHN) def. Lu Jia-Jing (CHN)6 6:1 6:3 :hearts: :lol:

Pasta-Na
Jun 27th, 2009, 01:32 AM
QF

Xinyun HAN (CHN) (1) defeated Jie HAO (CHN) (7) 6-1 6-1
Ying-Ying DUAN (CHN) (8) defeated Sabina SHARIPOVA (UZB) 4-6 6-1 6-1
Sheng-Nan SUN (CHN) defeated Yi YANG (CHN) 6-1 6-0
Yi-Miao ZHOU (CHN) (2) defeated Tian-Tian SUN (CHN) 7-5 7-6(5) :o

Pasta-Na
Jun 30th, 2009, 07:44 AM
1st Round

Xinyun HAN (CHN) (1) Vs Lizaan DU PLESSIS (RSA)
Yi YANG (CHN) Vs Saisai ZHENG (CHN)
Nudnida LUANGNAM (THA) Vs Shiho HISAMATSU (JPN)
Yan-Chong CHEN (CHN) Vs Yi-Miao ZHOU (CHN) (6)
Shuai ZHANG (CHN) (4) Vs Tian-Tian SUN (CHN) :spit:
Zi-Jun YANG (HKG) Vs Kai-Lin ZHANG (CHN)
Yi-Fan XU (CHN) Vs Jia Xiang LU (CHN)
Lu GUO (CHN) Vs Wen-Hsin HSU (TPE) (7)
Misaki DOI (JPN) (8) Vs Natsumi HAMAMURA (JPN)
Jia-Jing LU (CHN) Vs Montinee TANGPHONG (THA)
Seiko OKAMOTO (JPN) Vs Ayaka MAEKAWA (JPN)
Keren SHLOMO (ISR) Vs Suchanun VIRATPRASERT (THA) (3)
Kurumi NARA (JPN) (5) Vs Di ZHAO (CHN)
Shaozhuo LIU (CHN) Vs Jie HAO (CHN)
Ling ZHANG (HKG) Vs Ying-Ying DUAN (CHN)
Anastasia MALHOTRA (JPN) Vs Jing-Jing LU (CHN) (2)

Pasta-Na
Jun 30th, 2009, 11:19 PM
S.Zhang d. T.Sun 46 60 62 :spit: :weirdo: Pathetic.

tiantians not young and its hot in China.. :o she required a medical timeout to ask the doctor to inject "sugar" into her body. :hug:

andrewC
Jul 7th, 2009, 08:40 PM
aww TianTian :tears:
I hope she's ok. QF and a 1st round defeat is pretty sad though :( :o

Is she playing anywhere else soon?

andrewC
Jul 8th, 2009, 02:36 PM
...Why didn't she play Shenzhen? odd. If she's there in China playing ITFs it's pretty stupid not to at least get match practice. :o

andrewC
Jul 23rd, 2009, 12:34 AM
TianTian is winning matches again at the National Games :banana:
Henan must face HuBei soon, I wonder if she could beat Na? :o
Glad to see TianTian is still competing and fighting, she is looking in very lean shape I hope she rides this rough patch through! :D

M.P
Jul 23rd, 2009, 12:43 AM
where can u find it?? i don't know where to find National game's site

Michael.
Aug 5th, 2009, 01:27 PM
is she playing doubles at the USO ?

Pasta-Na
Aug 13th, 2009, 03:05 AM
Quarter-finals

Ji/Liang (CHN) def. [1]Chin-Wei Chan/Hwang (TPE) 64 26 10-7
[4]Han/Kao (CHN/TPE) def. Hao-Ching Chan/Yung-Jan Chan (TPE) 46 63 11-9

Tiantian Sun/Hao (CHN) def. Chen/Qiu (CHN) 63 61 :spit:
Kim/Maekawa (KOR/JPN) def. Bai/Jones (AUS/NZL) 64 36 10-8

Michael.
Aug 13th, 2009, 03:36 AM
good just tiantian haha

Pasta-Na
Aug 13th, 2009, 03:37 AM
is she playing doubles at the USO ?

i've a feeling she'll play WD there with a young CTA girl. :p

Michael.
Aug 13th, 2009, 03:38 AM
why did she stop playing shengnan sun ?
they did well together didn't they ?

Pasta-Na
Aug 14th, 2009, 02:20 AM
SF

(4)Han/Kao (CHN/TPE) d. Ji/Liang (CHN) 64 26 11-9
Hao/Sun (CHN) d. Kim/Maekawa (KOR/JPN) 75 61 :spit:

Michael.
Aug 14th, 2009, 08:46 AM
good job tiantian !!

andrewC
Aug 15th, 2009, 11:55 PM
did she win the whole thing? is this the 10K ITF in China? She better win, if not it's embarrassing! Jie Hao is from the same region as TianTian, and they played together at the National Games, right?

andrewC
Aug 16th, 2009, 12:01 AM
TianTian and Hao lost in the final, super tie break, after winning the first set comfortably 6-1 :tears: :o

Michael.
Aug 16th, 2009, 12:03 AM
:sad:

andrewC
Aug 17th, 2009, 09:25 PM
why did she stop playing shengnan sun ?
they did well together didn't they ?

I know, right? Since then, she's been pushed pillar to post looking for a new partner since Li Ting retired and its done her no favours whatsoever... She's regressing instead of progressing, it's sad! These should be the years she matures as a player and enjoys more of the success she started having 5 years ago. :tears:

Michael.
Aug 17th, 2009, 10:03 PM
i think she did well with zi yan also !

i want her back as one of the top doubles players .
i miss seeing her name in wat tour draws :sad:

Pasta-Na
Aug 19th, 2009, 04:16 AM
1st Round

CHAN (TPE) / HWANG (TPE) (1) defeated BAI (AUS) / JONES (NZL) 4-6 6-4 [10-5]
HAO (CHN) / SUN (CHN) defeated DAMAYANTI (INA) / VIRATPRASERT (THA) 6-3 6-3 :spit:
JI (CHN) / LIANG (CHN) defeated ZHANG (CHN) / ZHOU (CHN) (3) 7-5 6-4
HAMAMURA (JPN) / OKA (JPN) defeated KIM (KOR) / MAEKAWA (JPN) 3-6 7-5 [11-9]
LIU (CHN) / XU (CHN) defeated DUAN (CHN) / ZHONG (CHN) 6-1 6-2
HAN (CHN) / KAO (TPE) (4) defeated TAKAO (JPN) / TEZUKA (JPN) 5-7 6-4 [10-7]
LI (CHN) / ZHENG (CHN) defeated DOI (JPN) / HISAMATSU (JPN) 6-3 5-7 [10-5]
LU (CHN) / SUN (CHN) (2) defeated GUO (CHN) / YANG (CHN) 6-4 6-0

andrewC
Aug 20th, 2009, 12:51 AM
I'm glad she dispatched of her first round opponents, but it should have been even easier! Scared for her second round match against the first seeds. She really needs to win this tournament :scared: :banana:

Michael.
Aug 20th, 2009, 12:57 AM
good job tiantian !!

andrewC
Aug 20th, 2009, 01:03 AM
oh. she lost. Quarter Finals to top seeds. gross.

Michael.
Aug 20th, 2009, 01:03 AM
gross . indeed

Pasta-Na
Aug 20th, 2009, 03:20 AM
Quarterfinal

CHAN (TPE) / HWANG (TPE) (1) defeated HAO (CHN) / SUN (CHN) 6-3 7-6(3) :help:
JI (CHN) / LIANG (CHN) defeated HAMAMURA (JPN) / OKA (JPN) 7-5 6-1
HAN (CHN) / KAO (TPE) (4) defeated LIU (CHN) / XU (CHN) 5-7 7-5 [10-2]
LU (CHN) / SUN (CHN) (2) defeated LI (CHN) / ZHENG (CHN) 6-2 6-1

andrewC
Sep 11th, 2009, 10:39 PM
omg, TianTian back in action in Guanghou WTA qualifying draw as a WC in th top half of the draw. Sad to say, but she's definitely the underdog to qualify, and might have to play in-form Sheng-Nan in the second round, if she can beat second seed junri (who i also like :tears: ) in the first round of qualifications. I'm scared!! Come on TianTian, get your serve and big forehand out!! :fiery: :banana:

Pasta-Na
Sep 11th, 2009, 11:40 PM
(1)Ksenia Palkina KGZ v Ling Zhang HKG
(wc)Si-Si Qiu CHN v (wc)Shitong Shao CHN
Yi-Fan Xu CHN v Yumi Nakano JPN
(wc)Chen Liang CHN v (5)Shuai Zhang CHN

(2)Junri Namigata JPN v (wc)Tiantian Sun CHN :scared:
(wc)Shengnan Sun CHN v Yi Chen TPE
Ahsha Rolle USA v Zi-Jun Yang HKG
Qiang Wang CHN v (6)Kai-Chen Chang TPE

(3)Alexandra Panova RUS v Shaozhuo Liu CHN
Ayaka Maekawa JPN v (wc)Yingying Xi CHN
(wc)Chun-Mei Ji CHN v Ye-Ra Lee KOR
(wc)Chuxian Huang CHN v (7)Tatiana Poutchek BLR

(4)Abigail Spears USA v (wc)Ting Li (jr) CHN
Etsuko Kitazaki JPN v (wc)Daniela Islamaj ALB
Shiho Akita JPN v (wc)Yue Wan CHN
(wc)Yanchong Chen CHN v (8)Chin-Wei Chan TPE

Pasta-Na
Sep 12th, 2009, 10:19 AM
QR1: (wc)Tiantian Sun CHN d. (2)Junri Namigata JPN 6-1 6-2 :spit:

Michael.
Sep 12th, 2009, 07:23 PM
:lol: good job tiantian !

NA-GOAT
Sep 12th, 2009, 09:31 PM
Tian Tian :hearts:
please qualify :unsure:

andrewC
Sep 14th, 2009, 12:37 AM
COME ONNNNNNNNN :banana:

She plays in doubles MD with Kimiko Date-Krumm and have a pretty decent draw :hearts:

Please do something here, we all know you can! :D

andrewC
Sep 14th, 2009, 12:44 AM
She's gotten safely to the final qualifying round... Good confidence boosting wins over Sheng-Nan and Junri, and now she faces Chan Kai-Chen. You know you can do it, keep fighting :D :banana:

Pasta-Na
Sep 14th, 2009, 02:27 AM
Doubles Draw

Anabel Medina Garrigues/Arantxa Parra Santonja [1] vs. Alberta Brianti/Maria Elena Camerin
Olga Savchuk/Kathrin Woerle vs. Angela Haynes/Ahsha Rolle

Akgul Amanmuradova/Ayumi Morita [4] vs. Chin-Wei Chan/Rika Fujiwara
Kai-Chen Chang/Yi Chen vs. Kimiko Date Krumm/Tiantian Sun

Ksenia Palkina/Shuai Zhang vs. Olga Govortsova/Tatiana Poutchek
Chen Liang/Yi-Miao Zhou vs. Shuai Peng/Yi-Fan Xu [3]

Chanelle Scheepers/Abigail Spears vs. Xinyun Han/Chun-Mei Ji
Jingjing Lu/Shengnan Sun vs. Yung-Jan Chan/Kata Srebotnik [2]

Michael.
Sep 14th, 2009, 02:47 AM
playing with kimiko :hearts:

Pasta-Na
Sep 14th, 2009, 06:06 AM
QD final: Kai-chen CHANG def. Tiantian SUN 6-1/6-4 :o

Michael.
Sep 14th, 2009, 06:15 AM
grr. :o, congrats to kai chen though :yeah:

andrewC
Sep 14th, 2009, 07:59 PM
:rolleyes: :o :smash: :weirdo: :awww: :tears: :banghead: :ras: :cuckoo: :bs:



just a mix of what i'm feeling right there.

andrewC
Sep 14th, 2009, 08:08 PM
At least she won her first round doubles :shrug: 6-2 6-2
I just wish she would get her singles going again :tears:

Pasta-Na
Sep 16th, 2009, 11:59 PM
good luck to ur 2009 guangzhou WD R2 match today, tiantian. :p

Ellery
Sep 17th, 2009, 01:12 PM
Tiantian and Kimiko won 62 62 :hearts:

Make the final please.

KanSuke
Sep 17th, 2009, 01:16 PM
Win the title :inlove:

Pasta-Na
Sep 18th, 2009, 04:06 PM
good luck to ur today 2009 guangzhou WD SF match, tiantian. :p

andrewC
Sep 18th, 2009, 07:21 PM
:banana:

Ellery
Sep 19th, 2009, 12:28 PM
Tiantian and Kimiko won 63 62 :inlove: They weren't broken at all in the match :eek:

Good luck in final!

andrewC
Sep 19th, 2009, 03:43 PM
totes amaze. BEST of luck in the final TianTian! This should boost her confidence and hopefully she won't retire too soon :banana:

Ellery
Sep 19th, 2009, 07:03 PM
Win the title please Tiantian :hearts:

Michael.
Sep 19th, 2009, 07:08 PM
:woohoo: win the title tiantian !!

Pasta-Na
Sep 20th, 2009, 02:13 AM
win the title now, tiantian. :spit:

Pasta-Na
Sep 20th, 2009, 11:17 PM
Btw, Tiantian and Kimiko were up 8-7 in super TB.

only up one pt. :o

andrewC
Sep 20th, 2009, 11:47 PM
i'm slightly devastated. :tears:

Ellery
Sep 21st, 2009, 01:09 AM
AndrewC :hug:

Me too :tears:

Especially if this is her last match :scared:

Michael.
Sep 21st, 2009, 02:08 AM
last match :unsure: why

andrewC
Sep 21st, 2009, 11:05 AM
i hope it isn't her last match... Will she be playing in Beijing?

Pasta-Na
Sep 29th, 2009, 01:36 AM
i hope it isn't her last match... Will she be playing in Beijing?

she got a WC to playing WD with shengnan in beijing. :p

andrewC
Sep 29th, 2009, 10:22 PM
AMAZING

Don't waste your chance girls, you could win this!! :banana:

andrewC
Oct 11th, 2009, 08:58 PM
TianTian and Sheng-Nan sucked in Beijing doubles as WC... is TianTian playing elsewhere or is her year (and career?? :tears: ) over now?

Pasta-Na
Oct 14th, 2009, 12:11 AM
TianTian and Sheng-Nan sucked in Beijing doubles as WC... is TianTian playing elsewhere or is her year (and career?? :tears: ) over now?

i heard she'll retire after Chinese National Games. :awww:

but shengnan and ji-mei've changed their minds of the retirement. :p they want to keep improve their WS rankings so that they can play G.S tournaments. :yeah:

Pasta-Na
Oct 20th, 2009, 03:30 AM
tiantian won her WS R1 of CNG 6-1 6-0 :spit:

andrewC
Oct 20th, 2009, 02:26 PM
lol! who was she playing? :banana:

Pasta-Na
Oct 21st, 2009, 05:02 AM
lol! who was she playing? :banana:

an unknown player. :p

b.t.w she said she wont retire after chinese national games. she wants to play few more years, especially in WD, if CTA allows. :eek:

Pasta-Na
Oct 21st, 2009, 05:17 AM
CNG WS R2: han def tiantian 6-2 6-3. :awww:

garyyoung
Oct 21st, 2009, 05:23 AM
an unknown player. :p

b.t.w she said she wont retire after chinese national games. she wants to play few more years, especially in WD, if CTA allows. :eek:

2016 Rio de Janeiro:devil: