PDA

View Full Version : Where are some good sites to buy mp3s cheap?


Rocketta
Dec 24th, 2004, 12:05 AM
I know of one..... www.allofmp3.com (http://www.allofmp3.com) doesn't anyone know of others?

UDiTY
Dec 24th, 2004, 01:20 AM
I dunno how much they are on allofmp3.com because I couldn't get the site to work but Wal-Mart online actually sells songs for 88 cents on their website www.walmart.com (http://www.walmart.com). I dunno if they are editted tho, like all their CD's.:rolleyes:

If you download iTunes music player you can download songs in the Music Store for 99 cents a piece. I really like iTunes music store cuz u can listen to 30 seconds of any song for free.:D

Hope that helps...:wavey:

Jarrett
Dec 24th, 2004, 01:34 AM
If you are looking anything like Allofmp3.com good luck, you won't find any. But there are plenty of legal websites that you can download for 80-100 cents per song, not album. :P

harloo
Dec 24th, 2004, 01:50 AM
I use sony connect. They always have free promotions, and right now they are running this for xmas. I get many downloads free.


Send a FREE eCard w/FIVE FREE SONY Connect Downloads

Send a free eCard to your family and friends (or yourself) that gives the recipient 5 FREE Sony Connect downloads. (User/recipient must download Sony Connect software and register for an account.)

One code redemption per email addy.

First Link Allows you to pick a card style.

http://www1.beatgreets.com/display....5121&path=57826 (http://www1.beatgreets.com/display.pd?prodnum=3075121&path=57826)

Second Link Preset card

http://www1.bluemountain.com/displa...5120&path=57826 (http://www1.bluemountain.com/displa...5120&path=57826)


It's one per email, so if you have more than one email you are in luck.;)

Rocketta
Dec 24th, 2004, 04:46 AM
If you are looking anything like Allofmp3.com good luck, you won't find any. But there are plenty of legal websites that you can download for 80-100 cents per song, not album. :P
wait are you saying that site isn't legal? :eek:

Rocketta
Dec 24th, 2004, 04:48 AM
I use sony connect. They always have free promotions, and right now they are running this for xmas. I get many downloads free.


Send a FREE eCard w/FIVE FREE SONY Connect Downloads

Send a free eCard to your family and friends (or yourself) that gives the recipient 5 FREE Sony Connect downloads. (User/recipient must download Sony Connect software and register for an account.)

One code redemption per email addy.

First Link Allows you to pick a card style.

http://www1.beatgreets.com/display....5121&path=57826 (http://www1.beatgreets.com/display.pd?prodnum=3075121&path=57826)

Second Link Preset card

http://www1.bluemountain.com/displa...5120&path=57826 (http://www1.bluemountain.com/displa...5120&path=57826)


It's one per email, so if you have more than one email you are in luck.;)
yes this sounds interesting....I just hate to have to download the software but I'll look at this site closer tomorrow.

Thanks!

Rocketta
Dec 24th, 2004, 04:50 AM
I dunno how much they are on allofmp3.com because I couldn't get the site to work but Wal-Mart online actually sells songs for 88 cents on their website www.walmart.com (http://www.walmart.com/). I dunno if they are editted tho, like all their CD's.:rolleyes:

If you download iTunes music player you can download songs in the Music Store for 99 cents a piece. I really like iTunes music store cuz u can listen to 30 seconds of any song for free.:D

Hope that helps...:wavey:
The site it is great...it's between 5 to 10 cents a song depending on the quality you chose. You should try it. You have to make the minimum deposit to be able to listen to the full songs but for $10 I downloaded like 6 full cd's. ;)

I refuse to use Wal-mart anymore because you have to use Media Player and well.....I had so much trouble.. I said f*ck em. :)

Rocketta
Dec 24th, 2004, 04:50 AM
and the whole not being able to download the whole album is another reason why I don't like those sites...:( :( :(

Jarrett
Dec 24th, 2004, 08:41 AM
wait are you saying that site isn't legal? :eek:
I am not sure if you are joking or not. But no, it is not legal in the U.S. Russia, yeah it is fine.

Rocketta
Dec 24th, 2004, 03:24 PM
I am not sure if you are joking or not. But no, it is not legal in the U.S. Russia, yeah it is fine.no I'm not joking.....how are people suppose to know if a site that comes in english is illegal...:lol: They deal in dollars....Oh well I'm dogging it until people with US isp's are banned. :cool:

Vass22
Dec 24th, 2004, 04:09 PM
Can't US internet users download pirate MP3s using peer-to-peer software?

Rocketta
Dec 24th, 2004, 09:26 PM
Can't US internet users download pirate MP3s using peer-to-peer software?
yeah, but I'm not understanding the question.

toreador
Dec 24th, 2004, 10:04 PM
Can't US internet users download pirate MP3s using peer-to-peer software?
um they can get caught

Jarrett
Dec 24th, 2004, 10:18 PM
no I'm not joking.....how are people suppose to know if a site that comes in english is illegal...:lol: They deal in dollars....Oh well I'm dogging it until people with US isp's are banned. :cool:
Well me too! I can't believe how far $10 could go. Seemed like I was DLing everything I wanted. I need to add another $10 today with the 10% bonus they are giving.

Jarrett
Dec 24th, 2004, 10:20 PM
DAMNIT! They are raising their prices a penny per MB. I am in an outrage! ;)

Rocketta
Dec 25th, 2004, 05:47 AM
DAMNIT! They are raising their prices a penny per MB. I am in an outrage! ;)
hence the extra 10% bonus....they ain't slick! :lol:

No I went ahead and added another $10 bucks so that makes my balance around $23 which will last me the entire year of 2005. :lol:

Rocketta
Dec 25th, 2004, 05:48 AM
DAMNIT! They are raising their prices a penny per MB. I am in an outrage! ;)
yeah, now albums are going to cost for cd quality.....$2....:eek: :eek:

Jarrett
Dec 25th, 2004, 06:34 AM
those bastids!

Martian Jeza
Dec 25th, 2004, 06:37 AM
To buy mp3 ? I d/l them for free : Much better ;)

Rocketta
Dec 25th, 2004, 03:30 PM
To buy mp3 ? I d/l them for free : Much better ;)
except now in the states they are trying to sue people so I don't bother plus you get as many duds as you get good files. :tape:

LindsayRulez
Dec 25th, 2004, 04:04 PM
www.mp3search.ru - 10 cents per song! ;)

Rocketta
Dec 25th, 2004, 04:08 PM
www.mp3search.ru (http://www.mp3search.ru/) - 10 cents per song! ;)
ah great another Russian site...:yeah: