PDA

View Full Version : Tribe Pachamama


Jericho
Dec 4th, 2004, 04:14 AM
Pachamama


Pachamama means earth in Kunza, the native language of the Atacamenos. This tribe is made up of 5 men and 1 woman. Their tribe color and buff is dark orchid.



Mandy
(mandy7)

21 years old
Single
Rock Artist
Rotterdam, the Netherlands


Matt
(AlexSydney)

19 years old
Single
Student
Sydney, Australia


Christian
(-(X)-tian)

19 years old
Single
Exotic Dancer
New York City, New York, USA


Cody
(Sugiyama90)

17 years old
Single
Student
Canada


Erik
(selking)

16 years old
Single
Alcohol vendor
Palatine, Illinois, USA


Jordan
(Lonely Stranger)

14 years old
Dating
Student
Munford, Tennessee, USA

PointBlank
Dec 4th, 2004, 04:20 AM
Hey :wavey:

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 07:02 AM
Hey :) My name is Martijn :lol:

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 11:06 AM
I thought the task would be posted now ? :confused:

Harju.
Dec 4th, 2004, 06:11 PM
It's quiet here :yawn:

Felix here. The porn star.

PointBlank
Dec 4th, 2004, 06:32 PM
Hello Pornikova.

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 06:44 PM
:bounce: :wavey:

PointBlank
Dec 4th, 2004, 06:54 PM
:bounce: :wavey:
:)

Jericho
Dec 4th, 2004, 09:04 PM
IMMUNITY CHALLENGE CLUE

Welcome to the Survivor, the ultimate test.
If you want to win the game,
You’ve got to beat the rest.

For the first challenge, teamwork is the key.
If every tribe member contributes,
You’ll earn immunity.



Immunity Challenges begins in one hour...

PointBlank
Dec 4th, 2004, 09:22 PM
Hmm..Good Luck Pachamama!

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 09:26 PM
Pachamamas let's go!

Everyone, please play :D :aparty:

WhatTheDeuce
Dec 4th, 2004, 09:28 PM
Pachamamas let's go!

Everyone, please play :D :aparty:
sad, me and coocoo arent on the same tribe.

James
Dec 4th, 2004, 09:44 PM
Come on, bring on that task, I'm almost asleep.

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 09:52 PM
sad, me and coocoo arent on the same tribe.

Why? Do you like me or are you mad at me? :confused:

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 09:53 PM
:yawn: 7 more minutes :p

PointBlank
Dec 4th, 2004, 10:05 PM
Yay..Good Luck Us!

PointBlank
Dec 4th, 2004, 10:50 PM
We are whooping in our first immunity..James,Martijn,and me are done

CooCooCachoo
Dec 4th, 2004, 10:51 PM
Come on tribe members, join in :D

James
Dec 4th, 2004, 11:59 PM
Go Pachamama!

PointBlank
Dec 5th, 2004, 12:13 AM
100 to 3..:)

PointBlank
Dec 5th, 2004, 12:26 AM
Only 3 people havent participated..Felix,Mandy,and New..

PointBlank
Dec 5th, 2004, 01:08 AM
101 to 3 now :) .. please vote Mandy,Felix,and New

PointBlank
Dec 5th, 2004, 01:12 AM
Remember! To do this when you post:

(1) Read http://wtaworld.com/showpost.php?p=4561485&postcount=83 first!! Very Important

(2) Check last page for one of our tribe members posted and get the new weight

PointBlank
Dec 5th, 2004, 02:10 AM
Looks like they got the hang of it..sort of..101 to 8..if we lose..just :sad:

PointBlank
Dec 5th, 2004, 04:26 AM
OMG :sad:

PointBlank
Dec 5th, 2004, 05:59 AM
Were at 199..we just need Cody to edit both his post and make a post..or Cody to edit both his post and mandy to make hers and we win..come on!

PointBlank
Dec 5th, 2004, 06:42 AM
Please.

Mateo Mathieu
Dec 5th, 2004, 09:49 AM
Please rescue us, Cody and Mandy! C'mon! Do it right now!

CooCooCachoo
Dec 5th, 2004, 11:00 AM
Come on Mandy or Cody.. It is down to you :cool:

New
Dec 5th, 2004, 03:57 PM
They did it!!! :bounce: ... Actually... cody did it!! :lol:

PointBlank
Dec 5th, 2004, 05:32 PM
Yay..no one goes :kiss:

New
Dec 5th, 2004, 06:04 PM
where's everyone???

PointBlank
Dec 5th, 2004, 06:39 PM
where's everyone???:shrug: .. I dont know .. but Blake hasnt been on so I guess us winning isnt "official" but we did so :worship: .. I hope we can stay this way for as long as we can till the merger

CooCooCachoo
Dec 5th, 2004, 06:40 PM
Well done everyone who contributed :)

CooCooCachoo
Dec 5th, 2004, 06:53 PM
Look at my new signature ;)

PointBlank
Dec 5th, 2004, 07:52 PM
Look at my new signature ;)
Lovin it :kiss:

Jericho
Dec 5th, 2004, 11:18 PM
Please decide who will sit out the next challenge. A tribe member may volunteer themselves, or it can be a group decision.

Remember, if you sit out this time, you may not sit out the following immunity.



lovin the tribe pride btw ;):p

PointBlank
Dec 5th, 2004, 11:36 PM
Mandy or Cody to sit out sounds good..

James
Dec 6th, 2004, 08:14 AM
What does the sitting out mean by the way?

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 08:20 AM
I am not sitting out :p I will have time to play tomorrow, so I don't see why I can't make it.

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 08:22 AM
What does the sitting out mean by the way?

Since we will have one more member than the other tribe, the numbers are uneven. That means one of our tribe cannot participate in the challenge and hence has to sit this challenge out (uitzitten.. mag niet meedoen). If someone knows he or she cannot be online at that time, it would be best for that person to step up and sit out (such a contradiction :p)

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 08:23 AM
My guess is Jordan and James don't want to sit this challenge out either. Correct?

What about Felix, Matt, Kat, Cody and Mandy?

Harju.
Dec 6th, 2004, 08:27 AM
I'm fine either way, I'm on my holiday anyway :haha: So prolly it's not a good idea to sit me out.

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 08:34 AM
No, I'd say not :p

It comes down to Matt, Kat, Cody or Mandy then :p

mandy7
Dec 6th, 2004, 08:48 AM
i don't wanna sit out!
already feel bad for missing the first challenge

AGAIN...Sorry!

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 09:06 AM
Matt | Kat | Cody :p

It is one of them :o

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 09:09 AM
Or maybe we should have a vote ?

Mateo Mathieu
Dec 6th, 2004, 01:29 PM
Good, I want Amanda stay in the next challenge. Sorry but who's Kat? I guess that's New?

I don't mind sit out or help you guys in the next challenge. However, I like to take part the game but I don't like sit out so... ;)

mandy7
Dec 6th, 2004, 02:37 PM
Good, I want Amanda stay in the next challenge. Sorry but who's Kat? I guess that's New?

I don't mind sit out or help you guys in the next challenge. However, I like to take part the game but I don't like sit out so... ;)
THE NAME IS MANDY! :fiery:

New
Dec 6th, 2004, 04:39 PM
I dun like to sit out too... but if cody wants to play I'm okay with it... but to those who want to play the next challenge...pls be alert :)

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 05:38 PM
OK What we should do is make a poll. I will do that here. Please vote there who you want to sit out the challenge. I will make the votes public, because otherwise anyone could go and vote :)

New
Dec 6th, 2004, 05:40 PM
nobody wants to sit out cos it's dangerous to do so...

Harju.
Dec 6th, 2004, 05:45 PM
:haha: then it'd be very obvious who are we choosing. Can we like send pm to someone instead?

btw kat, wei ping is in 10K Jakarta this week. I think she won her first qualifying round, not sure about the second one. check it out ;)

New
Dec 6th, 2004, 06:02 PM
']:haha: then it'd be very obvious who are we choosing. Can we like send pm to someone instead?

btw kat, wei ping is in 10K Jakarta this week. I think she won her first qualifying round, not sure about the second one. check it out ;)

Well... Williamrulez and JNSQ and firefly_ac and I were playing doubles and Williamrulez and I lost 6-4... :lol: All my fault!

Harju.
Dec 6th, 2004, 06:05 PM
Well... Williamrulez and JNSQ and firefly_ac and I were playing doubles and Williamrulez and I lost 6-4... :lol: All my fault!
:haha: :haha: :haha:

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 06:07 PM
:lol: Wei Ping :cuckoo:

CooCooCachoo
Dec 6th, 2004, 06:07 PM
Rumour has it that Wei Ping served really poorly, but still managed to win her service game !

PointBlank
Dec 7th, 2004, 03:12 AM
I need to figure out when the challenge starts..because Blake shouldnt start until 4 my time which he did last time..hopefully he doesnt start earlier because us both will be at school :p

Jericho
Dec 7th, 2004, 03:26 AM
I need to figure out when the challenge starts..because Blake shouldnt start until 4 my time which he did last time..hopefully he doesnt start earlier because us both will be at school :p
ok well i get home around 3-ish pacific time...i probably wont post it until 4-5 pm pacific time

PointBlank
Dec 7th, 2004, 03:34 AM
ok well i get home around 3-ish pacific time...i probably wont post it until 4-5 pm pacific time
Oki :)

Jericho
Dec 7th, 2004, 06:12 AM
IMMUNITY CHALLENGE CLUE #2

Numbers, numbers, numbers
which will you choose?
Not picking the right numbers
Might cause you to lose.

Hayato
Dec 7th, 2004, 06:20 AM
Goodbye All :wavey:

mandy7
Dec 7th, 2004, 08:02 AM
the next challenge is in 16 hours from now
so if it's possible, i'll sit out, so cody can play
and then you can all vote me off :)
cause i know you will
but fuck it, i have a job and can't be awake at 1am

so, sorry guys, just vote me off, i know that's what you gotta do :)

Mateo Mathieu
Dec 7th, 2004, 08:09 AM
You don't have to get up at 1am... you can do it in afternoon or evening.

Mateo Mathieu
Dec 7th, 2004, 08:10 AM
If it's impossible to do so and we will understand then.

Harju.
Dec 7th, 2004, 08:13 AM
the next challenge is in 16 hours from now
so if it's possible, i'll sit out, so cody can play
and then you can all vote me off :)
cause i know you will
but fuck it, i have a job and can't be awake at 1am

so, sorry guys, just vote me off, i know that's what you gotta do :)
lol, mandy, it's alright. there's always time differences. other tribe has the same problem too. just try.

mandy7
Dec 7th, 2004, 08:19 AM
well... i'm probably screwed :)
i really can't be on at that time :(
but we'll see what happens

New
Dec 7th, 2004, 10:11 AM
the next challenge is in 16 hours from now
so if it's possible, i'll sit out, so cody can play
and then you can all vote me off :)
cause i know you will
but fuck it, i have a job and can't be awake at 1am

so, sorry guys, just vote me off, i know that's what you gotta do :)

:eek:

16 hour's time?? Oh Dear... I'm in trouble too... I hope it's not too difficult cos I have to leave after one hour from that challenge... :sad: I guess I 'm out too...

CooCooCachoo
Dec 7th, 2004, 11:19 AM
Goodbye All :wavey:

:wavey: :)

CooCooCachoo
Dec 7th, 2004, 11:21 AM
Don't stress fellow Pachamamas.. Not all challenges rely on speed. I have a gut feeling telling me that this challenge is one of those that we need to think about :)

CooCooCachoo
Dec 7th, 2004, 07:30 PM
Good luck everyone in the next challenge :) Let's go for it :cool:

PointBlank
Dec 7th, 2004, 11:26 PM
Good luck everyone in the next challenge :) Let's go for it :cool:
:D

PointBlank
Dec 8th, 2004, 03:08 AM
Well we lost 2-1 in the challenge..but we didnt do it because bad teamwork..they had bad teamwork at one part..we just didnt figure it out right and they did..

selking
Dec 8th, 2004, 03:10 AM
sure....

CooCooCachoo
Dec 8th, 2004, 03:16 AM
sure....

There should be a rule they aren't allowed to post here, right? :lol:

The other team just had one really smart poster (Well done, Kiro :yeah: ) and that led to the victory. Moreover, the entire team seemed to be online, but for one maybe two posters. We were left with three and one who had to sit out. These challenges at these times are ridiculous.

selking
Dec 8th, 2004, 03:16 AM
Why do you think I just posted in here. Because you guys invade out thread

selking
Dec 8th, 2004, 03:17 AM
Do you realize yet that the number of ttribe members on had nothing to do with it. It was about who was smarter.

CooCooCachoo
Dec 8th, 2004, 03:18 AM
Do you realize yet that the number of ttribe members on had nothing to do with it. It was about who was smarter.

More people means better views from more perspectives and angles ;) Plus I was talking about the challenges in general. Just cause it is convenient for you, doesn't mean you cannot see that your team has a huge advantage there.

selking
Dec 8th, 2004, 03:21 AM
Get over it, Its just a game. And it's much better to have less people because then you dont have the chaos of five different people telling you different things

PointBlank
Dec 8th, 2004, 03:24 AM
Get over it, Its just a game.
Thats pot calling the kettle black.

If this were a TV show you would be the one no one in the audiance likes.

selking
Dec 8th, 2004, 03:25 AM
Thats pot calling the kettle black.

If this were a TV show you would be the one no one in the audiance likes.

I think the whiney bitchy one would be the one no one likes. But thats most of your tribe so.....

PointBlank
Dec 8th, 2004, 03:27 AM
I think the whiney bitchy one would be the one no one likes. But thats most of your tribe so.....
OMG Thats so fucking funny. Not.

CooCooCachoo
Dec 8th, 2004, 03:28 AM
Get over it, Its just a game. And it's much better to have less people because then you dont have the chaos of five different people telling you different things

:crazy: You must be the tribe mascot. They are always the ones without brains.

Inappropriate behaviour ;) I am a bit inflammable :p I hate losing :rolleyes:

selking
Dec 8th, 2004, 03:30 AM
God I cant wait til you guys are gone

CooCooCachoo
Dec 8th, 2004, 03:43 AM
God I cant wait til you guys are gone

:lol: Do you want a milkshake while you wait?

James
Dec 8th, 2004, 10:50 AM
Well, now that we all calmed down a little, we can prepare for the next challenge and just go for it again.

CooCooCachoo
Dec 8th, 2004, 09:03 PM
Yes :banana:

PointBlank
Dec 10th, 2004, 12:39 AM
Well Felix is gone :sad: .. but I just have to worry about who I can trust. I know Felix voted for me. But thats one less person to deal with.

Mateo Mathieu
Dec 10th, 2004, 05:05 AM
Sad to see Felix gone... at least it's not Jordan because he's a very hard worker.

Wonder who those people voted against Jordan after what he had done for this tribe? :confused: I guess its strategy to make it in merge.

OK, let's work together hard this time and winning every challenges from now. :armed:

Jericho
Dec 10th, 2004, 08:04 AM
IMMUNITY CHALLENGE CLUE #3

If you are a good communicator,
then this is your game.
If you are persuasive,
Immunity is yours to claim.



Immunity Challenge to begin in 9 hours...

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 08:53 AM
I seriously do not understand the votes for Jordan either. He actively participated in both challenges and worked hard, though the last challenge was clearly not his challenge, but that is OK.

I did not trust Felix and that is why he got my vote. I am glad I am not the only one who thought like that.

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 08:54 AM
The clue sounds like 'Call my bluff' :lol:

Harju.
Dec 10th, 2004, 09:10 AM
talk about trust. :haha: do you think i'll be voted out if i have trusted some people in here. geez. and then what? so 5 of you think i cant be trusted and vote for me. how coincidence. :haha: im not blind. i vote for jordan because i have alliance with some people which unfortunately, those people backstabbed right through my ass. but i agree, you guys make the right choice because im the only one who have schemed and plotted ALOT. the only thing that i regretted is that i wasted my time to form the alliance, talking sense to them for hours and yet get backstabbed. but well done to the backstabbers. youve made a fool out of me.

good luck.

James
Dec 10th, 2004, 10:03 AM
Goodbye, Felix. The game is about trust and maybe that's where you went wrong.

Hey, the next challenge seems to be at a reasonable hour. I'll be ready at 18:00 for the task.

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 10:13 AM
']talk about trust. :haha: do you think i'll be voted out if i have trusted some people in here. geez. and then what? so 5 of you think i cant be trusted and vote for me. how coincidence. :haha: im not blind. i vote for jordan because i have alliance with some people which unfortunately, those people backstabbed right through my ass. but i agree, you guys make the right choice because im the only one who have schemed and plotted ALOT. the only thing that i regretted is that i wasted my time to form the alliance, talking sense to them for hours and yet get backstabbed. but well done to the backstabbers. youve made a fool out of me.

good luck.

I never made an alliance with you, so I am glad to be clean in this aspect; I didn't backstab anyone :) :)

Thanks for the best wishes. All the best to you :)

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 10:14 AM
Goodbye, Felix. The game is about trust and maybe that's where you went wrong.

Hey, the next challenge seems to be at a reasonable hour. I'll be ready at 18:00 for the task.

I know! I was like :eek: :woohoo: :)

SilK
Dec 10th, 2004, 10:22 AM
I seriously do not understand the votes for Jordan either. He actively participated in both challenges and worked hard, though the last challenge was clearly not his challenge, but that is OK.

I did not trust Felix and that is why he got my vote. I am glad I am not the only one who thought like that.

aaah well, I was the BEST player in the previous survivor and I got voted out when the tribes got together because I was a thread. Don't go be all goody goody fair boy now, cause it's only a matter of time untill you all turn in to evil backstabbing psycho tribe members! :lol:

James
Dec 10th, 2004, 10:58 AM
aaah well, I was the BEST player in the previous survivor and I got voted out when the tribes got together because I was a thread. Don't go be all goody goody fair boy now, cause it's only a matter of time untill you all turn in to evil backstabbing psycho tribe members! :lol:
What makes you think we aren't already? ;)

Mateo Mathieu
Dec 10th, 2004, 11:52 AM
The clue sounds like 'Call my bluff' :lol:
Hmm, that could be right! I'll try to be on time as it's Friday night over here so, there won't have school tomorrow! :yeah:

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 12:58 PM
Yay Matt :woohoo:

I hope Jordan, Kat, Cody, Mandy & James can also make it :) We might have a lot of players :)

SilK
Dec 10th, 2004, 01:08 PM
What makes you think we aren't already? ;)

Good Question... I know I had loads of bitches on my survivor! Ayla, Dani, Brandon, Jarrod :tape:

James
Dec 10th, 2004, 01:15 PM
Yay Matt :woohoo:

I hope Jordan, Kat, Cody, Mandy & James can also make it :) We might have a lot of players :)
I'll be there.

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 02:39 PM
Good :D Mandy will be there too :) That makes 4 of us. New probably can't make it.

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 04:36 PM
OK I will be there, but later than 18:00. I have to have dinner, so it might be 19:00 that I will be on.

New
Dec 10th, 2004, 04:37 PM
Good :D Mandy will be there too :) That makes 4 of us. New probably can't make it.

I discovered that it is 1am instead of 3am... so i'll try to stick around... but if i start to talk nonsense... it's due to fatigue... I'm not so strong mentally as CCCC :p

CooCooCachoo
Dec 10th, 2004, 05:53 PM
:lol: I was too tired to think logically too last challenge :lol:

bw2082
Dec 10th, 2004, 05:58 PM
Jericho asked me to post the challenge whi;le he's at school so it's up now

New
Dec 10th, 2004, 06:02 PM
Testing...

Acca tarájche, Pachamama

bw2082
Dec 10th, 2004, 06:23 PM
go here: http://www.wtaworld.com/showpost.php?p=4582441&postcount=800

CooCooCachoo
Dec 11th, 2004, 11:29 AM
Go Pachamama :banana: :)

PointBlank
Dec 11th, 2004, 04:13 PM
I tried PMin as much people as I could yesterday :p..Its real tiring..but I guess Ill do it again..blisters waiting to happen :p

James
Dec 11th, 2004, 04:32 PM
I think we've all been flooding the board with PM's. I've been going at it last night and today. I only got one clear no so far. Let's hope we can win the challenge.

CooCooCachoo
Dec 11th, 2004, 04:39 PM
I managed to get inkyfan to vote :p That really caused me some effort ;) She had rejected when Mandy asked, but I was persuasive lol.

I have sent out loads of PMs, like James and also asked everyone on MSN :)

New
Dec 11th, 2004, 04:46 PM
It's 12:43 am here now... I need to work at 630am... and I just came back around 11pm... I'm sorry...since yesterday I've only posted about 40++ pms.. really can't do no more... need the few hours of sleep desperately...

Good luck guys!! I cant help much for this one... :sad:

mandy7
Dec 11th, 2004, 04:59 PM
i've worked my ass off so far..
finally a challenge where i can be of help :D
I got so many ppl who hate games to vote for us :lol:

oh martijn.. i don't remember asking Sarah anything (inkyfan) :shrug:
so i don't know where you got your info :p
but you might wanna check again :D

ciao M

PointBlank
Dec 11th, 2004, 06:26 PM
:wavey: 37 PM's I have sent telling people to change how they posted :p..Sheesh :p..But anyways I want to tell the two guys who voted for me I know who they are and they are next :)

CooCooCachoo
Dec 11th, 2004, 09:02 PM
I sent out more PMs and we got some extra posts :) It will be hard for us to lose, but keep putting in an effort!

Let's not think about voting someone off. We need to win challenges! Moreover, we need to have more people than the other tribe if we merge.

CooCooCachoo
Dec 11th, 2004, 09:05 PM
i've worked my ass off so far..
finally a challenge where i can be of help :D
I got so many ppl who hate games to vote for us :lol:

oh martijn.. i don't remember asking Sarah anything (inkyfan) :shrug:
so i don't know where you got your info :p
but you might wanna check again :D

ciao M

From her personally :lol:

And I am glad you can help :) I have put in my fair amount of work (to say the least) again :) It's a great team effort! :)

CooCooCachoo
Dec 12th, 2004, 09:39 AM
We have quite a lead right now. I sent out some more PMs just now :) Let's hope we win :)

James
Dec 12th, 2004, 12:58 PM
The hard work paid off for us. My Private messages box is cramming up with sent messages, but so many people voted of us. We should win this!

PointBlank
Dec 12th, 2004, 04:56 PM
The hard work paid off for us. My Private messages box is cramming up with sent messages, but so many people voted of us. We should win this!
Me 2 :)

CooCooCachoo
Dec 12th, 2004, 06:05 PM
OK It's not official yet, but well done everyone. We pulled off a great victory :)

PointBlank
Dec 12th, 2004, 06:07 PM
OK It's not official yet, but well done everyone. We pulled off a great victory :)
:)

Jericho
Dec 12th, 2004, 11:21 PM
Please decide who will sit out the next challenge. A tribe member may volunteer themselves, or it can be a group decision. Cody may not be chosen to sit out this time.

Remember, if you sit out this time, you may not sit out the following immunity.

PointBlank
Dec 12th, 2004, 11:51 PM
When will you post this challenge? .. I have school this week and if you are gonna post it during school Ill sit out

CooCooCachoo
Dec 13th, 2004, 08:24 AM
Again, I would like to play :) But if the team wants me to sit out, I will do so.

James
Dec 13th, 2004, 08:52 AM
Again, I would like to play :) But if the team wants me to sit out, I will do so.
I don't want you to sit out, cause you are very valuable to the team. Perhaps it is best if we let Jordan sit out, although he will be sadly missed. If he's busy with school (which he should be since education is important, sorry Grandpa James preaching here ;)) we should let him focus on that.

CooCooCachoo
Dec 13th, 2004, 11:58 AM
In real life Survivor, the teams are given the challenge or at least the clue, before they decide who sits out. I think it is only fair we get that this time too. Maybe it's a challenge for which a US-based person would come in handy (e.g. knowledge).

PointBlank
Dec 13th, 2004, 09:45 PM
Well actually no I wont sit out..but if I have to ok..I have exams this week and I get out at 9:15 everyday and he posted the last one at 11 should I will be here :)

Jericho
Dec 14th, 2004, 04:35 AM
IMMUNITY CLUE #4

This is a game of strategy and luck.
Keep your cool and don't get stuck.
Sand is gold, follow your intuition.
Chance might win you this competition.



Immunity Challenge begins in 11 hours...

Mateo Mathieu
Dec 14th, 2004, 06:06 AM
Guys, you better do it without me because I won't be on time at 2:30am which the next challenge begins. Please let me know if you guys need me to play the challenge before I go to bed.

Mateo Mathieu
Dec 14th, 2004, 06:08 AM
It's 5:08am so, plenty of time :)

CooCooCachoo
Dec 14th, 2004, 07:17 AM
I won't be on that time precisely, but I will be on in about three hrs from that. I could definitely contribute that challenge.

Jericho
Dec 14th, 2004, 08:05 AM
So will Matt sit out?

CooCooCachoo
Dec 14th, 2004, 09:05 AM
I guess :confused:

James
Dec 14th, 2004, 10:49 AM
I will not be available at that time. I probably will be on later.

CooCooCachoo
Dec 14th, 2004, 11:03 AM
Yes cause it's morning for us. I will be on early, but I cannot say for how long. It depends on the challenge too..

James
Dec 14th, 2004, 01:28 PM
Yes cause it's morning for us. I will be on early, but I cannot say for how long. It depends on the challenge too..
Are you sure it's morning at that time? He posted it at 5:35 CET. Adding 11 hours would make it 16:35 CET, which to me seems like late afternoon, early evening.

bw2082
Dec 14th, 2004, 03:20 PM
posting for jericho again.. immunity challenge is up

CooCooCachoo
Dec 15th, 2004, 09:10 AM
Pachamama wins immunity again :dance: :rocker2:

CooCooCachoo
Dec 16th, 2004, 06:44 PM
Do we have to have two people sitting out next challenge? :scared:

Jericho
Dec 18th, 2004, 09:19 AM
IMMUNITY CLUE #5

4 sides makes square,
Squares win you the game.
If you don't win immunity
Out goes someone's flame.





Immunity Challenge begins in 8 hours and 30 minutes...

CooCooCachoo
Dec 18th, 2004, 04:51 PM
Bye Pachamama :crying2:

Mateo Mathieu
Dec 19th, 2004, 05:05 AM
Seeya later, Martijn :)

Jericho
Dec 21st, 2004, 07:36 AM
Send in your votes ASAP! thanks

Jericho
Dec 22nd, 2004, 01:05 AM
IMMUNITY CLUE #6

Real survivor players of the past
How did they outwit, outplay, and outlast?
Know the facts about the show,
Or else you might be the next to go.




Immunity challenge will begin in 6 hours…

PointBlank
Dec 22nd, 2004, 02:16 AM
Like I said in the first place dont trust Cody..hes a liar and thats why Im gone .. thanks alot Jackass.

PointBlank
Dec 22nd, 2004, 02:19 AM
BTW Have fun now Mandy and Matt..kuz they will vote yall next..sucks to get backstabbed.

selking
Dec 22nd, 2004, 03:44 AM
......So, next challenge should be a tough one

Mateo Mathieu
Dec 23rd, 2004, 11:57 AM
We did it, Pachamama! :clap2: Well done, guys! :hug: