PDA

View Full Version : LenaD First Round Matches Record 2004


Chunchun
Aug 5th, 2004, 04:08 PM
As all u know,

lena always has lozzzzz of problems in her first round matches... :o,

this thread is only for entertaining :lol:, or for record :)

Adidas International
R1 def. Ashley Cargill (95) 6-0 0-6 6-3 :lol: :rolleyes:

AUSTRALIAN OPEN
R1 lost to Jelena Jankovic (79) 1-6 4-6 :o

Toray Pan Pacific Open
R1 BYE
R2 lost to (Q)Tatiana Panova (SR33) 6-7(5) 3-6 :o

Open Gaz De France
R1 BYE
R2 def. Stephanie Cohen-Aloro (80) 7-5 1-6 6-4 :rolleyes:

Nasdaq-100 Open
R1 BYE
R2 def. (Q) Ruxandra Dragomir Illie (SR111) 6-4 6-1 :D

Bausch & Lomb Championships
R1 BYE
R2 lost to Jelena Kostanic (64) 6-7(5) 0-1 ret. :o

Family Circle Cup
R1 BYE
R2 def. Anabel Medina Garrigues (75) 6-2 6-2 :eek: :yeah:

Ladies German Open
R1 BYE
R2 def. (Q) Stephanie Cohen-Aloro (90) 6-4 3-6 6-2 :rolleyes:

Telocom Italia Masters
R1 BYE
R2 lost to Maria Sharapova (22) 1-6 4-6 :o :rolleyes:

ROLAND GARROS
R1 def. Mervana Jugic-Salkic (?) 7-6(4) 1-6 6-4 :rolleyes:

WIMBLEDON
R1 lost to Sandra Kleinova (132) 4-6 6-1 4-6 :o:o:o:o:mad:

JP Morgan Chase Open
R1 BYE
R2 def. (Q) Lilia Osterloh (222) 6-4 6-2 :D

Acura Classic
R1 BYE
R2 def. Kristina Brandi (48) 6-1 6-1 :eek: :woohoo: :yeah:

Rogers Cup
R1 BYE
R2 lost to Gisela Dulko (52) 1-6 4-6 :awww: :o :mad:

Olympics
R1 lost to Alicia Molik (24) 6-4 0-6 3-6 :banghead: :armed: :explode:

Pilot Pen Open
R1 BYE
R2 def. Claudine Schaul (50) 6-2 6-2 :yeah:

US OPEN
R1 def. Dinara Safina (?) 2-6 6-2 6-1 :scared: :D

Gaz de France Stars
R1 BYE
R2 def. Michela Pastikova (151) 6-4 6-2 :banana:

Porsche Tennis Grand Prix
R1 lost to Lisa Raymond (32) 0-6 5-7 :o :fiery:

Kremlin Cup
R1 def. Patty Schnyder (15) 6-2 6-3 :woohoo:

Swisscom Challenge
R1 BYE
R2 def. Elena Bovina (17) 7-5 3-6 6-0 :yeah: :yeah:

Year-End Championships
RR1 lost to Lindsay Davenport (1) 0-6 1-6 :rolleyes: :o :tape:

Summary:

W/L : 13/9

W in 2 sets : 7/13 = 53.8%

W in 3 sets : 6/13 = 46.2%

L in 2 sets: 7/9 = 77.8% :mad:

L in 3 sets: 2/9 = 22.2%

Hantuchov
Aug 5th, 2004, 04:25 PM
Great thread E.De :yeah: :lol: :p

Stephieva
Aug 5th, 2004, 04:27 PM
OMG....you're working damn hard. :http://www.mysmilie.de/smilies/musik/img/014.gif

Thank you - E.D.

Mathijs
Aug 5th, 2004, 05:54 PM
thanks for posting this E.D. :wavey: :worship:

Let's hope Lena does well in Athens and the next tournaments!!! :bounce:

deminator
Aug 5th, 2004, 06:59 PM
she will ..... she had better.. asses will have to be kicked if not........
I have great faith in the Deminators ability, just get the mental side sorted and were off!!!!!!!

Chunchun
Aug 16th, 2004, 06:08 PM
me just update the olympics results :sobbing: :bigcry:

so dissappionting again.... me really have highh hopes b4 :crying2:

Mathijs
Aug 16th, 2004, 09:02 PM
me just update the olympics results :sobbing: :bigcry:

so dissappionting again.... me really have highh hopes b4 :crying2:
yeah me had also very high hopes :crying2:

Chunchun
Oct 1st, 2004, 03:38 PM
most recent added: PPO, USOPEN, hasselt

lenaD is doing gr8 after olympics reaching her third consecutive SF now :Ds

Mathijs
Oct 1st, 2004, 05:08 PM
thank you for updating this again E.D!!!! :worship: :bowdown:

Chunchun
Nov 17th, 2004, 12:44 PM
final update done,

9 first-match lost out of 22 tournaments, which is acceptable:)
except 2 of them are GS :rolleyes:
and also most of them are str. sets :awww:

ok lena, 04 is away, Best of Luck in year 2005,
and remember, "2005 is Lena's year!!!"

Griswold_cn
Nov 18th, 2004, 12:41 AM
Lena's year begin from Aus Open

Chunchun
Nov 18th, 2004, 05:04 AM
Lena's year begin from Aus Open

:confused: u mean 2004???or 05???????:shrug:

Griswold_cn
Nov 19th, 2004, 01:42 AM
of course 05,lol

Ronaldo777
Dec 17th, 2004, 10:49 PM
yeah lol

Prizeidiot
Dec 18th, 2004, 07:12 AM
final update done,

9 first-match lost out of 22 tournaments, which is acceptable:)
except 2 of them are GS :rolleyes:
and also most of them are str. sets :awww:

ok lena, 04 is away, Best of Luck in year 2005,
and remember, "2005 is Lena's year!!!"
Ahh... I wouldn't call it 'acceptable'.... maybe 'not THAT bad'. Hopefully there are NONE next year

Veritas
Dec 18th, 2004, 02:26 PM
That loss to a half-assed and half-talented Raymond was especially appalling :o How Elena could lose to a player who's W-L record this year is dead even is beyond me.

Ronaldo777
Dec 18th, 2004, 05:15 PM
maybe lena finds it hard to get motivated against crap.and shes right.her first round match at wimby was on COURT 18.that is a insult to the 6th seeds obvious talent.cop on tourny organisers

Chunchun
Dec 19th, 2004, 01:10 AM
maybe lena finds it hard to get motivated against crap.and shes right.her first round match at wimby was on COURT 18.that is a insult to the 6th seeds obvious talent.cop on tourny organisers

LenaD on court 18 because there is TV coverage on court 18

Prizeidiot
Dec 19th, 2004, 06:43 AM
That loss to a half-assed and half-talented Raymond was especially appalling :o How Elena could lose to a player who's W-L record this year is dead even is beyond me.
Ohhh... I would've rated that as the 'not too bad' losses. Raymond's not a great player, but she can be annoying with the slicing and chip charging, doesn't provide a lot of rhythm. It's the sort of game Elena wouldn't like. The score should've been less convincing though. The worst loss for me was Wimbledon, AN INJURED WILDCARD OUTSIDE 100!!! That's pretty bad...

Chunchun
Dec 19th, 2004, 11:14 AM
Ohhh... I would've rated that as the 'not too bad' losses. Raymond's not a great player, but she can be annoying with the slicing and chip charging, doesn't provide a lot of rhythm. It's the sort of game Elena wouldn't like. The score should've been less convincing though. The worst loss for me was Wimbledon, AN INJURED WILDCARD OUTSIDE 100!!! That's pretty bad...
she's not a WC, Kleinova is no. sth like 92 in Wimbledon entry list, slipped to 135 when Wimbledon start ;)