PDA

View Full Version : Davenport d. Sugiyama 61 63


thelittlestelf
Jul 30th, 2004, 10:09 PM
yay!!! Nice one Lindsay!

Mase
Jul 30th, 2004, 10:16 PM
Another impressive win, she is ON FIRE!!!! :bounce:

thelittlestelf
Jul 30th, 2004, 10:19 PM
That she is :D

CJK
Jul 30th, 2004, 10:21 PM
Ai cant even touch her, as good as she is on hardcourt.
Next up is Elena Dementieva, let's see if she can make a dent:).

LindsayRocks89
Jul 30th, 2004, 10:23 PM
nice win Lindsay, it looks like u had a little hickup at 4/1 in the second, letting her win a couple games, but no big deal, because u still played great, and should do just fine in the semis tomorrow, go LIndsay!!!!!!!!!! :bounce:

toobaxx
Jul 30th, 2004, 10:24 PM
>Woooow Lindsay played like a friggin goddess out there, she even ran down some balls!!! like she was fuckin Aranxta or Kim.........who's gonna be able to stop this powerhouse locomotive!!!!!!

Keep it goin Linds!!!!

LindsayRocks89
Jul 30th, 2004, 10:26 PM
>Woooow Lindsay played like a friggin goddess out there, she even ran down some balls!!! like she was fuckin Aranxta or Kim.........who's gonna be able to stop this powerhouse locomotive!!!!!!

Keep it goin Linds!!!!

:lol: at the comparison to kim and aranxta ;)

Siva
Jul 30th, 2004, 10:34 PM
>Woooow Lindsay played like a friggin goddess out there, she even ran down some balls!!! like she was fuckin Aranxta or Kim.........who's gonna be able to stop this powerhouse locomotive!!!!!!

Keep it goin Linds!!!!

:haha:
a good one :)

Nikki
Jul 30th, 2004, 10:41 PM
Congrats Lindsay:worship:

pcrtennis
Jul 30th, 2004, 10:50 PM
Too bad Ai, if you played like you did in the second set it woiuld have been a close match, and yes Ai can "touch" her...she's beaten her before on hardcourts.
Good Tourney Ai!

tterb
Jul 30th, 2004, 10:51 PM
Lindsay :hearts: Big challenge next round against Elena. But you can do it! :D

Ai :sad: It's tough running into Lindsay when she's playing so well. But good luck next tourney! :)

andrew_uk
Jul 30th, 2004, 11:02 PM
Well done Lindsay :)

foreva lindsay
Jul 30th, 2004, 11:26 PM
LINDSAY!!!!!!!!!! :D:D:D :woohoo: :woohoo:

!<blocparty>!
Jul 31st, 2004, 12:29 AM
AMAZING match from linds.

She really did play great, congrats

Ai played well i thougt, but linds was jus to good

Linds's movement is soooooooooooo much better than last year, and her defence when she gets to the ball is great.

74% 1st serves (81 in 1st set)
25 winners, something like 15 UFE
15/20 point at net won

:woohoo:

Crazy_Fool
Jul 31st, 2004, 12:34 AM
Just saw the match on TV, have not seen Davenport play like this for a long time. Its great to see.

Mase
Jul 31st, 2004, 12:35 AM
Just saw the match on TV, have not seen Davenport play like this for a long time. Its great to see.
:drool::drool::drool:

Mr_Molik
Jul 31st, 2004, 12:50 AM
lindsay :hatoff: :clap2: with serena out i cant see anyone beating her

rue
Jul 31st, 2004, 01:44 AM
Lindsay is really on fire at the moment and it is going to be really difficult for anyone to beat her right now, unless if she starts to have health problems.

jenny161185
Jul 31st, 2004, 01:55 AM
wow Lindsays great record Improves :)

bis2806
Jul 31st, 2004, 02:33 AM
Let's go Lindsay let's go!!!!