PDA

View Full Version : WTAworld fantasy survivor, JOIN!


twight6
Jun 11th, 2004, 11:35 AM
Ok, yes this is another one of those fantasy survivors, but this one is better. I first need 16 people to sign up and here is what happens:

Once there are 16 players, i split you up into two tribes of eight, based on when you join. the first one to join will be on tribe A (to be named later) the second one to join will be on tribe B (also to be name later). It is a lot like the real show. Each week or so i have an immunity challenge. if your tribe wins it, your safe. If not, you go to voting, and here is the original part:
I make a poll in the Non-Tennis forum, that has all eight of the losing tribe members on it. Then everyone, even if they have nothing to do with the game, votes for who they want gone. That person is in the survivor competition. Then, the survivors in the tribe vote out who they want gone, via pm, and then that person plays against the person voted out in the poll. they play a competition, different each week, and i will decide it. then, the loser is gone
As you can see, it is like the show in some ways, not like it in others. And of course, there will be twists each week. So i just need 16 people to sign up, and if you have any questions, post them here!
~WTAworld Fantasy Survivor
~Thomas


Tribe A:
TimBo
Farina Elia Fan
S-T-E-V-E
~zelda~
treiber04
Canuck Fan
petey_pan
azza



Tribe B:
Cheese101
Nicoleke
DeDe4925
E.Dementieva
Ryan17
geegables
jacs
cdpoulin1

TimBo
Jun 11th, 2004, 11:37 AM
Ill do it:)

twight6
Jun 11th, 2004, 11:38 AM
Ill do it:)
welcome to wtaworld fantasy survivor. it will began on monday, assuming there are enough players

twight6
Jun 11th, 2004, 11:46 AM
New Rules Added Timbo, Check It Out

twight6
Jun 11th, 2004, 12:00 PM
more!

cheese101
Jun 11th, 2004, 04:16 PM
Ill Play

Farina Elia Fan
Jun 11th, 2004, 04:36 PM
I'll give it a go!

Nicoleke
Jun 11th, 2004, 06:11 PM
French beauty is in lol ;) !!!!!

S-T-E-V-E
Jun 11th, 2004, 06:14 PM
I will play too :)

twight6
Jun 11th, 2004, 07:05 PM
welcome everyone to WTAWorld Fantasy Survivor! Thanks for joining! Please pass the word onto others that this GREAT game is going on ;)

DeDe4925
Jun 11th, 2004, 09:41 PM
I'll join

Carolina Girl
Jun 12th, 2004, 02:06 AM
count me in;)

Chunchun
Jun 12th, 2004, 02:41 AM
I'll Join! :kiss: :bounce:

treiber04
Jun 12th, 2004, 03:23 AM
I'll play.

Ryan
Jun 14th, 2004, 11:08 PM
I'll play.

~CANUCK~
Jun 14th, 2004, 11:24 PM
Im in:D

twight6
Jun 15th, 2004, 10:59 AM
we still need more people! welcome everyone :wavey: we will start ASAP

twight6
Jun 15th, 2004, 11:00 AM
only 5 more players!

twight6
Jun 15th, 2004, 11:15 AM
...

geegables
Jun 15th, 2004, 11:41 AM
IM in :)

twight6
Jun 15th, 2004, 11:44 AM
4 more!!! anyone have any ideas for where this WTAWorld Fantasy Survivor can take place?

petey_pan
Jun 15th, 2004, 11:50 AM
Is it too late for me to join lol???

twight6
Jun 15th, 2004, 11:54 AM
Is it too late for me to join lol???

lol, no, welcome

twight6
Jun 15th, 2004, 11:54 AM
3 more

petey_pan
Jun 15th, 2004, 11:57 AM
Yay.... hurry up ppl I wanna play

jacs
Jun 15th, 2004, 12:21 PM
ill join :)

petey_pan
Jun 15th, 2004, 01:27 PM
Come on ppl join already! hehe 1 more to go

azza
Jun 15th, 2004, 03:12 PM
In :)

twight6
Jun 15th, 2004, 05:55 PM
1 more!!! tell your friends guys!

does anyone have any ideas where this can take place?

Ryan
Jun 15th, 2004, 08:22 PM
Hmm, the Himalaya's or the Alps might be interesting, but a little chilly.;) The gallapagos islands? Maybe somewhere in South America?

DeDe4925
Jun 15th, 2004, 09:55 PM
Hmm, the Himalaya's or the Alps might be interesting, but a little chilly.;) The gallapagos islands? Maybe somewhere in South America?
How about Ireland? Being on this no-carb diet, I can fantasize about eating potatoes for a challenge. :lol:

Go!!!! Tribe B: Go!!!!
Cheese101
Nicoleke
DeDe4925
E.Dementieva
Ryan17
geegables
jacs

NOTE TO THOMAS, MY NAME HAS CHANGED!!!!

¤CharlDa¤
Jun 15th, 2004, 10:39 PM
Well I'll join though im not into the board voting...

SilK
Jun 15th, 2004, 11:00 PM
Count Me In... if that's still possible! Hehe (what am I getting myself into?) LOL!

petey_pan
Jun 16th, 2004, 12:43 AM
I reckon we should have it in Tahiti (if thats how u spell it hehe) OR ANTARCTICA!!!!!! hehe that would be interesting

petey_pan
Jun 16th, 2004, 01:32 AM
When is this gonna start? We need one more do we?

petey_pan
Jun 16th, 2004, 11:41 AM
Come on ppl 1 more :)

Farina Elia Fan
Jun 16th, 2004, 11:52 AM
Amzon Rainforest?

¤CharlDa¤
Jun 16th, 2004, 10:14 PM
I think everyone is there now...except Thomas.......

twight6
Jun 17th, 2004, 05:36 PM
Count Me In... if that's still possible! Hehe (what am I getting myself into?) LOL!

i am sorry, you are too late. i will make a thread for everyone to confirm within 24 hrs, so stay on hand cause if someone doesn't you can take there place...

Nicoleke
Jun 17th, 2004, 07:47 PM
Go Tribe B ;) !!!!!