PDA

View Full Version : What's your Favorite Alcohol Beverages???


DemWilliamsGulls
Jun 9th, 2004, 06:20 PM
1. Almeretto Sour
2. Margarita's
3. Barcardi Limon/Orange/Rasperry *either or* with Pineapple or Orange Juice
4. Belvedere *vodka* and Grapefruit juice
5. Midori Sour
6. Coconut Rum and Coke
7, Fuzzy Navel
8. Sky Blue
9. Long Island Ice Tea *that really gets me bent!*
10.Blue Motercycle

-Ph51-
Jun 9th, 2004, 06:22 PM
Gin Fizz :)

!<blocparty>!
Jun 9th, 2004, 06:24 PM
1. gotta be bud
2. malibu and coke

don't drink much else.

LOL, i aint heard of half of yours Dem hehe

ToeTag
Jun 9th, 2004, 06:25 PM
Kaluha and milk.Do coolers count?..and some other drink I can never remember the name of,alot like Kaluha.

SJW
Jun 9th, 2004, 06:28 PM
malibu
bacardi

prefer them straight :tape: but malibu& coke or malibu & pineapple is just :drool:

DemWilliamsGulls
Jun 9th, 2004, 06:30 PM
malibu
bacardi

prefer them straight :tape: but malibu& coke or malibu & pineapple is just :drool:

Straight...dayum you are probably bent after the first 2 drinks! :lol:

SJW
Jun 9th, 2004, 06:39 PM
Straight...dayum you are probably bent after the first 2 drinks! :lol:
please. handling Rum is in my blood. they start Bajan youngsters on the stuff early :)

Wigglytuff
Jun 9th, 2004, 06:41 PM
blush WIne, plum wine or wine coolers :)

Mrs. Peel
Jun 9th, 2004, 06:41 PM
single malt
red wine
gin & tonic
vodka gimlet
martini
pegu
manhattan
bloody mary
margaritas
beer

TimBo
Jun 9th, 2004, 06:44 PM
either bourbon and 7-up or boubon and coke. The stonger the better

Avid Merrion
Jun 9th, 2004, 06:47 PM
bombay gin
havana rum
bacardi oro
red wine
sambuca
sauza tequila
cold beer
:lick:

Elske
Jun 9th, 2004, 07:01 PM
Passoa Diablo :lick: :worship: :D
Safari
Palm

*abby*
Jun 9th, 2004, 07:07 PM
vodka and orange
vodka and coke
bacardi and coke

i was on straight bacardi and straight vodka at new year.....prob y i cant remember much of it!!!:haha: good times

Nikki
Jun 9th, 2004, 09:44 PM
Not a massive alcohol drinker now but i do like Baileys and loads of different cocktails:lick:

Keith
Jun 9th, 2004, 09:46 PM
Last night I had one of my favorite beverages...

Orange Margaritas!!!! They taste like dreamsicles...but are quite alcoholic!

Helen Lawson
Jun 9th, 2004, 09:53 PM
Champagne

WorldWar24
Jun 9th, 2004, 11:58 PM
Good ole VODKA

Kirt12255
Jun 10th, 2004, 12:48 AM
:wavey: Now this is my kind of thread, seeming as though my liver resembles a sultana hanging on a thread near my rib cage somewhere.

VB - Best beer ever (Except for the pilstner at the Mirboo North Brewery..but not driving 3 hours to get a beer)

Midouri/Vodka/Pineapple Juice - A party in a glass

Any good peppery Cab-Sav :drool:

:wavey:

Jetta
Jun 10th, 2004, 12:49 AM
Bailey's
Corona
Skyy Blue

DemWilliamsGulls
Jun 10th, 2004, 06:44 AM
either bourbon and 7-up or boubon and coke. The stonger the better

I cant drink it if its too strong..gotta have a fruit taste to it..in order for me to drink it...I also mix a lot of my drinks with Kool Aid :devil: *yeah i know thats ghetto but its good :lol: * I hate brown liquor though....i guess cuz its usually strong.....I forgot to add HYPNOTIC to my list!!!!! :lick:

esquímaux
Jun 10th, 2004, 06:55 AM
None. I don't drink :drink: but I'm in love with orange juice :hearts:

DemWilliamsGulls
Jun 10th, 2004, 06:56 AM
None. I don't drink :drink: but I'm in love with orange juice :hearts:
booooooooo :devil: I love orange juice too though :wavey:

gentenaire
Jun 10th, 2004, 07:02 AM
Bailey's
Mojito
port
wine
a decent beer
champagne

DemWilliamsGulls
Jun 10th, 2004, 07:15 AM
For some reason...chocolate and cream does not mix with alcohol with me....just dosent taste right.....Jello shots is a sneaky way to get drunk :devil:

esquímaux
Jun 10th, 2004, 07:24 AM
5. Midori Sour
Midori=green in japanese 緑 :tennis:

rand
Jun 10th, 2004, 07:27 AM
absenthe
GOOD beer
red wine (at least good quality, let's say starting with chateau neuf du pape)
sambucca
bloody mary(well, do you still calll it like that when it's more than half vodka? :o )
porto
hierbas

Bероника
Jun 10th, 2004, 01:39 PM
Mojito :lick:

and the classic one:rhum & coke

Sammm
Jun 10th, 2004, 01:41 PM
Bacardi and Alcopops
Not together of course :lol:

shap_half
Jun 10th, 2004, 04:13 PM
Sour Apple Martini
Kalamansi Margarita (and Mango)
Mimosa
Amaretto Sour
Mojitos aren't that bad

I recently had something called "Belini" which is champaign mixed with a peach puree, it was quite tasty.

-Em-
Jun 10th, 2004, 05:10 PM
tequilla
campari

jack duckworth
Jun 10th, 2004, 10:21 PM
i got a really bad drink problem...not sure i should post...ok go on then...budweiser..miller..washed down with southern comfort or vodka:)

jenny161185
Jun 11th, 2004, 03:48 PM
Vodka and Lime with plenty of Ice(and voka!) you can barely taste the vodka which is kinda dangerous since Im always hammered when drinking these! after my exmas finish next wednesday I will probably indulge in a bottle of vodka!!!!

Lore
Jun 11th, 2004, 04:42 PM
bacardi :drink:

ys
Jun 11th, 2004, 04:49 PM
Red wine all the time.
White wine when it is hot.
Cognac or 15+ years single malt when it is cold.
I can use a bottle of Stolichnaya when it is very cold.
Some good Dom Perignon or Veuve-Clicquot when it is celebration time.
Rare beer after 12+ hours hike or day of skiing.
Very rare Amarula when I feel like it.
Never any cocktails.

jimbo mack
Jun 11th, 2004, 06:17 PM
vodka and orange is my tipple

though i am also in love with the chocolate and vodka mudshakes!!!! :hearts: :lick: :hearts:

i only have a couple though, its quite rich lol

daniela86
Jun 11th, 2004, 07:55 PM
Red wine is definitly the best drink!! :bounce: :drool: :hearts: :lick:
Baileys :lick: :lick: :lick:
Coca Cola + Red Wine = :worship: (don't know the name sorry)
Vodka Lemon can be nice!