PDA

View Full Version : What WTA players appear in your dreams?


*JR*
Apr 26th, 2004, 08:12 PM
I had one last night where Peppermint Patty was a rock singer.... and Rainer wanted me 2B her manager! :o

"Sluggy"
Apr 26th, 2004, 08:22 PM
That is funny! Great thread, im in freaking stiches. I dream sometimes about tennis but no one player really comes to mind. Im ususally just out of ink or dont have my autograph book. Or I cant get tickets to Roland Garros.

ace4lleykim
Apr 26th, 2004, 08:40 PM
I dreamt of Kim, she told me that I will be a great player one day. :p :tape: :lol:

flyingmachine
Apr 26th, 2004, 08:45 PM
I dreamt of Justine but instead of playing tennis she was ACTING. :o

Mase
Apr 26th, 2004, 08:55 PM
Me and Jenny have partied in my dreams, hahaha!

Smackie
Apr 26th, 2004, 08:59 PM
I dreamt of Justine, Carlos and I were having dinner and discuss a match or something in a little continental restaurant. Didn't know where JPS was though.

Volcana
Apr 26th, 2004, 08:59 PM
I'm obsessive, but I'm not THAT obsessive.:)

Smackie
Apr 26th, 2004, 09:01 PM
I'm obsessive, but I'm not THAT obsessive.:)

Well, it's not an obsession really.

If you have nightmares, does that mean you are obsessed with whatever bad things appear in your dream?

griffin
Apr 26th, 2004, 09:03 PM
Well, there's the amelie-playing-hingis-and-losing-until-hignis-stabs-HERSELF-in-the-hand-with-an-ice-pick dream I had years ago (I think I've mentioned that one before. It's still weird). I also had one where Lindsay and Venus made a guest appearance - it took place at the finals in New Haven.

PointBlank
Apr 26th, 2004, 09:04 PM
Galina Voskoboeva and Alexandra Mueller :lick: :p

AjdeNate!
Apr 26th, 2004, 09:04 PM
After I met Jan Michael Gambill last summer, I had a very naughty dream of him that night. There's was some very heavy sweating in the dream. ;) :devil: :baby:

Smackie
Apr 26th, 2004, 09:08 PM
After I met Jan Michael Gambill last summer, I had a very naughty dream of him that night. There's was some very heavy sweating in the dream. ;) :devil: :baby:

How saucey!

apoet29
Apr 26th, 2004, 09:09 PM
I've had two bizarre dreams about WTA players: Anna and Serena/Venus. Anna's occurred around the time she was dating/engaged/married to Sergei Fedorov. She and I were friends (don't ask how) and she decides that Sergei deserves a woman who will have his babies (namely me) and so she asks me to act as a surrogate mother. I cannot recall anything more than that, so I don't know if I ever got to freak Mr. Fedorov in my dream! LOL!

The second dream was with Serena and occurred around the time of the Milkshake song's popularity. In the dream, Venus had beaten Serena for the USO crown and while Serena is accepting her runner up trophy, she suddenly breaks into song and sings the Milkshake song while wearing her cat suit and dances around the stadium to the dismay of Venus. It was pretty weird, but now whenever I hear the milkshake song, I think of Serena.

Smackie
Apr 26th, 2004, 09:10 PM
Well, there's the amelie-playing-hingis-and-losing-until-hignis-stabs-HERSELF-in-the-hand-with-an-ice-pick dream I had years ago (I think I've mentioned that one before. It's still weird). I also had one where Lindsay and Venus made a guest appearance - it took place at the finals in New Haven.


That's strange.....

Do you like both players and slightly biased to Amelie?

Smackie
Apr 26th, 2004, 09:12 PM
I've had two bizarre dreams about WTA players: Anna and Serena/Venus. Anna's occurred around the time she was dating/engaged/married to Sergei Fedorov. She and I were friends (don't ask how) and she decides that Sergei deserves a woman who will have his babies (namely me) and so she asks me to act as a surrogate mother. I cannot recall anything more than that, so I don't know if I ever got to freak Mr. Fedorov in my dream! LOL!

The second dream was with Serena and occurred around the time of the Milkshake song's popularity. In the dream, Venus had beaten Serena for the USO crown and while Serena is accepting her runner up trophy, she suddenly breaks into song and sings the Milkshake song while wearing her cat suit and dances around the stadium to the dismay of Venus. It was pretty weird, but now whenever I hear the milkshake song, I think of Serena.

LOL, LOL, LOL.....that's so funny.

I can just visualise the situation.

This is wicked!

!<blocparty>!
Apr 26th, 2004, 09:13 PM
oh, lol, ive had loads of dreams. If you wana get serious dreams..
Take vitamin B6 tablelts, and magnesium!!!!! WOW you dream like CRAZY then!!!!!!

griffin
Apr 26th, 2004, 09:13 PM
Smackie: Love Amelie, don't like Hingis at all and never have. It was right after the French Open final, though, and I was feeling a bit of pity for her over the way she self-destructed in that match.

This isn't a dream, but I did recently give someone an interview for a job because he paid tribute to Monica Seles in the email addy on his resume :lol: (athough his resume would have gotten him there without it)

AjdeNate!
Apr 26th, 2004, 09:23 PM
How saucey!
You're telling me! :devil: :banana:

Smackie
Apr 26th, 2004, 09:23 PM
oh, lol, ive had loads of dreams. If you wana get serious dreams..
Take vitamin B6 tablelts, and magnesium!!!!! WOW you dream like CRAZY then!!!!!!

Hmm...I better avoid those vitamin and mineral then...

I hate dreams in general. It makes me feel not have had a good sleep...even if they are sweet/nice dreams....anyone feel the same??


My milkshake brings all the boys to the yard
and they're like
its better than yours
damn right its better than yours
i can teach you
but i have to charge

lalalala


Damn, I am infected by apoet's dream.......Serena in cat suit....LOL

Joana
Apr 26th, 2004, 09:27 PM
I once had dream in which my mother was Steffi Graf. That WAS my mother in that dream, looked and talked just like her - but she was Steffi. It was just soooo weird! :eek:

Hulet
Apr 26th, 2004, 09:30 PM
Hmm. I have never dreamt about any kind of sports, which is strange considering the amount of time I spent following sport and the details of most of my dreams.

DT
Apr 26th, 2004, 09:35 PM
I once had a dream that Lindsey invites me over for afternoon tea with her and her dog

Smackie
Apr 26th, 2004, 09:40 PM
Smackie: Love Amelie, don't like Hingis at all and never have. It was right after the French Open final, though, and I was feeling a bit of pity for her over the way she self-destructed in that match.

This isn't a dream, but I did recently give someone an interview for a job because he paid tribute to Monica Seles in the email addy on his resume :lol: (athough his resume would have gotten him there without it)

It cool to have colleagues who love tennis....there is none in my company unless it's Wimbledon time when all the women support Tim and the men just think he will never raise the trophy.

WhatTheDeuce
Apr 26th, 2004, 09:50 PM
Anna K

*JR*
Apr 26th, 2004, 09:57 PM
Anna K
Details? :p

cometz9
Apr 26th, 2004, 10:30 PM
I had a dream that Kim won the 03 USO.

Pamela Shriver
Apr 26th, 2004, 10:41 PM
Chris E***t appears in my nightmares.

*JR*
Apr 26th, 2004, 10:52 PM
I had one about the other PP, too. I was managing the Placid Parisian's Political campaign.... for PM of Australia!
:confused:

Matthew_Laker
Apr 26th, 2004, 10:57 PM
i havnt had any :p

blerr
Apr 26th, 2004, 11:09 PM
i had a dream about Akiko..

she had a buzz cut (very little hair) and the hair she had was shocking red...
she was on a reality show and trying to convince the judges why she should stay..
she then hit a forehand and walked off stage...and then I woke up ..

Anyone wanna try and translate that dream? :p

NaF
Apr 26th, 2004, 11:30 PM
I had few dreams where I met Hingis.. and she hugged me and gave me autograph and everything.... wish it happens someday :hearts:

also i dreamed about being in Bali, and there was an indoor tournament there and there was Nadia with few others that I can't remember..

pav
Apr 26th, 2004, 11:53 PM
I dreamt of Kim, she told me that I will be a great player one day. :p :tape: :lol:


Thats not You Lleyton, is it?

Berlin_Calling
Apr 26th, 2004, 11:55 PM
I had one in which I was eating lunch with Venus and Serena at my school. I felt so cool in it because we were great friends and everyone was like 'wooahhh' lol.

I also had one in which Jelena Dokic died and everyone in the tennis world was in mourning :sad:

pav
Apr 26th, 2004, 11:56 PM
After I met Jan Michael Gambill last summer, I had a very naughty dream of him that night. There's was some very heavy sweating in the dream. ;) :devil: :baby:

That is You Lleyton, You naughty boy! bad bad boy!

beauty_is_pink
Apr 26th, 2004, 11:57 PM
I had a dream with Daniela Hantuchova once... i cant remember it.. but it was good! i was hanging with her or something like that :scratch: :D

Mattographer
Apr 27th, 2004, 12:24 AM
I once dream with Gabriela Sabatini (good) and Anna Kournikova (villain) in a new Bond movie! :o Yes, Pierce Brosnon also in that dream :p

TeeRexx
Apr 27th, 2004, 01:02 AM
I had just watched a tape of one of SERENA'S victories before going to sleep and I do not exactly remember what the hell I dreamed, but I was doing a fine imation of a telephone pole in the morning. :eek: :lol: :devil:


TR :cool:

*JR*
Apr 27th, 2004, 02:11 AM
I had just watched a tape of one of SERENA'S victories before going to sleep and I do not exactly remember what the hell I dreamed, but I was doing a fine imation of a telephone pole in the morning. :eek: :lol: :devil:
Guess you Weren't Watching Where The (Tennis) balls went! :p

Frongie
Apr 27th, 2004, 02:15 AM
Anna-Lena each night :hearts: :inlove:

Hawk
Apr 27th, 2004, 04:23 AM
I had a prophetic dream last year :p

The night before the Amelie/Venus Warsaw final I dreamt of the match and that Amelie won. The next day she did win ;)

I've had dreams that included Kim as well..but most of those end up turning into nightmares :o ex. Kim is just about to win a slam final..and suddenly disappears :confused: ..my subconscience is such a bitch! :fiery:

jd
Apr 27th, 2004, 05:25 AM
I had one last night where Peppermint Patty was a rock singer.... and Rainer wanted me 2B her manager! :o
No surprising. I once saw Amelie singing an Alanis Morissette song at a lesbian bar. Thrilledly I walked to her and said,"OMG you're Amelie Mauresmo! I love every single song of yours!" :eek: :p :lol:

Jericho
Apr 27th, 2004, 05:27 AM
I dreamt of Justine but instead of playing tennis she was ACTING. :o
are you sure you werent just watching a tape of the Capriati/Justine US Open SF match??? :o


:devil: :p


On the topic: I dreamt that Capriati beat Venus this year in Hong Kong

jd
Apr 27th, 2004, 05:31 AM
This isn't a dream, but I did recently give someone an interview for a job because he paid tribute to Monica Seles in the email addy on his resume :lol: (athough his resume would have gotten him there without it)
Will you gimme a job?

SilviaFan
Apr 27th, 2004, 05:32 AM
:banana: :banana: I was hanging with Silvia, my best friend :banana: :banana:


:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: hmmmmm, not a bad dream I think :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

salima
Apr 27th, 2004, 06:44 AM
I was wisiting Tulyaganova in a huge stone building in Tashkent. It was a red carpet up the stairs and red carpet down after the wisit. when I was back on the streat lots of snow had fallen, and there was caos in the streats.

By some strange coincidents, parts of this dream happend :eek: ;)

sarza
Apr 27th, 2004, 06:52 AM
i had a dream recently it that i was at wimbledom with laura granville and she WON!!! it was so amazing because obviously nobody expected her to win in a million years myself included and we went out celebrating in london with all my friends, so now i cant wait for wimbledon to start haha

Gandalf
Apr 27th, 2004, 06:59 AM
I had a prophetic dream last year :p

The night before the Amelie/Venus Warsaw final I dreamt of the match and that Amelie won. The next day she did win ;)


It's funny, because last year, when Lindsay and Amelie were supposed to play at Indian Wells, I had a dream when Lindsay and the stadium were waiting for Amelie to appear, and she didn't...the following day I came to the office to find out that Amelie had withdrawn! :eek:

Chunchun
Apr 27th, 2004, 08:26 AM
I c Clijsters & Hewitt fucking in my dream

lee station
Apr 27th, 2004, 08:31 AM
None. I don't have dreams. :confused:

ßcoene
Apr 27th, 2004, 08:33 AM
I had a dream about Kournikova when she was just back from her foot injury. She was playing tennis in my garden and reinjured herself. :(

lee station
Apr 27th, 2004, 08:40 AM
LOL. I guess I have, but then I don't remember them. :):confused:
so...

VeraNuVirgosFan
Apr 27th, 2004, 09:09 AM
…The night before the Amelie/Venus Warsaw final I dreamt of the match and that Amelie won. The next day she did win…
It's funny, because last year, when Lindsay and Amelie were supposed to play at Indian Wells, I had a dream when Lindsay and the stadium were waiting for Amelie to appear, and she didn't...the following day I came to the office to find out that Amelie had withdrawn!
I must say as far as ‘dream of a WTA player’ is concerned, there is something indeed interesting about Mauresmo.

I dreamt of Sharapova for the first time around the same time -- because of the time difference -- that Maria beat Mauresmo at the SIEMENS Women Tennis Trophy exhibition in Ciney, Belgium, in December 2003. I didn’t remember the details of my dream, but when I came to work the next morning, I found out that Masha’d won it.

fifiricci
Apr 27th, 2004, 09:37 AM
are you sure you werent just watching a tape of the Capriati/Justine US Open SF match??? :o


:devil: :p



:lol: :tape:

pav
Apr 27th, 2004, 09:52 AM
I was wisiting Tulyaganova in a huge stone building in Tashkent. It was a red carpet up the stairs and red carpet down after the wisit. when I was back on the streat lots of snow had fallen, and there was caos in the streats.

By some strange coincidents, parts of this dream happend :eek: ;)

In Your dream, was there a bra shop in the area?

pav
Apr 27th, 2004, 10:00 AM
I dreamt I was at the Roland Garros Final,cheering on Vera from the stand,
She won and blew a special kiss just for Me! ... then I woke up
with it all in My hand!! :tears:

Alan
Apr 27th, 2004, 10:00 AM
are you sure you werent just watching a tape of the Capriati/Justine US Open SF match??? :o


:devil: :p


On the topic: I dreamt that Capriati beat Venus this year in Hong Kong
hahaha funny :lol:

VeraNuVirgosFan
Apr 27th, 2004, 10:09 AM
...On the topic: I dreamt that Capriati beat Venus this year in Hong Kong
Did you have that dream before you knew about Capriati's withdrawal?

Mariangelina
Apr 27th, 2004, 10:55 AM
:lol: I dream all the time about incredibly stupid things, including WTA players.

I once had a very strange dream where Lindsay was playing Elena Bovina and just suddenly collapsed and died. This made me cry, so I went and sat on the fence and was sad. Then a pretty girl in my science class came over to my house and demanded lemonade. My father served it, embarrassing me by acting like a monkey. Then I woke up.

I've had a few, uh, interesting dreams about Amélie. In one she inexplicably dyed her hair red and I hated it. In another one, she was in the RG final against Serena and at some critical moment, Guy Forget ran across the court wearing nothing but a transparent blue tutu. It wasn't pretty, and Amélie lost after that.

And about dreams tormenting you... :fiery: When Amélie was in the YEC final against Kim, where I am it happened at night. So I went to sleep, all keyed up, and dreamt she'd won in three close sets. I woke up, even more hyper, and dreamt she'd won a close match again. I woke up a third time, and I knew I'd never get to sleep if I didn't know. So I left my room all uber-quiet, and I steeled myself for what I thought was the worst-case scenario- Amélie losing 6-4 6-4. I turned on the computer, logged on to the Internet, went into the tennis section of Yahoo, blinked several times and reloaded it. But it still said 6-2 6-0.

It was 2:30 AM, and I almost cried. :lol:

Joana
Apr 27th, 2004, 10:56 AM
I also dreamt that I was on a beach and Serena appears. She was wearing pink swimsuit and we started talking in Serbian. She was complaining about the book she has to read for her essay at school. :confused:

lee station
Apr 27th, 2004, 10:58 AM
lol

Purple_Llama
Apr 27th, 2004, 11:03 AM
I've had a couple of dreams with Patty in them too,& she's always been very aloof :lol:

flyingmachine
Apr 27th, 2004, 11:10 AM
Last night I dreamt Venus Williams and me at a night club at NewYork the day after the final of the US Open. :confused:

*JR*
Apr 27th, 2004, 12:22 PM
I've had dreams that included Kim as well..but most of those end up turning into nightmares :o ex. Kim is just about to win a slam final..and suddenly disappears :confused: You mean when That Tasmanian :devil: abducted her in Oz? :o

Princess Fiona
Apr 27th, 2004, 12:44 PM
I had a dream about Kim and Lleyton's 'Love Match'... :confused: (I've no idea why... ) My dreams are just so weird - they are just so 'choppy'!! So many things happen in my dreams... (Maybe I should get them properly analysed one day... :) ) Kim and Lleyton were standing on the court preparing to play their love match...

I had a fairly recent dream about Justine too - aargh, what was it?

Venus and Serena have been in a dream of mine before (but this was years ago... ).

Hmmmm... *trying to think of others* :)

vogus
Apr 27th, 2004, 03:05 PM
Over the years i've had a number of dreams where Patty is in a different occupation, or especially playing a different sport. In one of my dreams she was a star point guard in basketball - can't you just see her as the cocky little white girl on the floor, dishing the no-look assists, dribbling between her legs and burning the defense with her lefty "J"? And i've had some dreams where i am visiting Patty's house, but she is never home...

i've also had recurring dreams about a certain blonde WTA player (not Anna K or Dokic) who shall remain otherwise unidentified :angel:

SharapovaFan16
Apr 27th, 2004, 04:13 PM
Sharapova! Always wanted to meet her.

space_eef03
Apr 27th, 2004, 04:18 PM
Nope I didn't dream of any wtagirls (or boys) yet. It's about time I do because it must be funny!

New_balls_please
Apr 27th, 2004, 05:26 PM
I usually dreams I'm havin' dinner with Dominique van Roost

esquímaux
Apr 27th, 2004, 05:28 PM
Does ATP count? :drool:

*abby*
Apr 27th, 2004, 06:50 PM
i dreamt that on halloween Jennifer was in my back garden washing the dinner dishes how wierd

Jericho
Apr 27th, 2004, 08:55 PM
Did you have that dream before you knew about Capriati's withdrawal?
I think it was after :o

flyingmachine
Apr 27th, 2004, 08:55 PM
i dreamt that on halloween Jennifer was in my back garden washing the dinner dishes how wierd
:lol: I thought mine was wierd and them yours come. :lol:

*JR*
Apr 27th, 2004, 11:21 PM
And i've had some dreams where i am visiting Patty's house, but she is never home...

If you mean the one near Basle, that would be rather accurate. :o

Kart
Apr 27th, 2004, 11:37 PM
I had a dream about Steffi Graf once.

I was at the Wimbledon 1991 final and she was standing there holding the dish, only her reflection in it looked a bit like this ----> :devil:.

Can't imagine what it means :scratch:.

lee station
Apr 27th, 2004, 11:42 PM
i dreamt that on halloween Jennifer was in my back garden washing the dinner dishes how wierdyes